Antari Z-800 hulp gezocht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiCiD_NL
    • Feb 2006
    • 15

Antari Z-800 hulp gezocht

Hallo

Ik heb een antari z-800 staan waarvan het pompje stuk is.
    Nu heb ik tussen mijn hobby spullen nog een modelbouw pompje zou ik zo'n pompje ook voor de rookmachine kunnen gebruiken ? of kunnen die pompjes daar niet tegen en moet ik dan een speciaal pompje kopen voor een antari. Ik ben redelijk technisch en sta open voor allerlei ideeen.

Allemaal alsvast bedankt voor je reactie

Groeten NiCiD_NL
    Powered bij 6Kw EAW sound en 30Kw light
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

zijn de specs van de 2 pompjes dezelfde?
    exit night into LIGHT

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

eejj nicid

nieuw pompje kost zeggen en spreken 12 euro en 5 euro verzendkosten (amerika) kan je beter niet voor gaan rommelen.
      wanneer je pompje exact dezelfde spec's heeft is dat op zich geen probleem behalve dat je waarschijnlijk de passingen van het pompje aan moet passen. maar verpompt hij minder dan werkt je rookdoos niet lekker, geeft hij teveel vloeistof dan kan het zijn dat je rookdoos gloeiend hete nog net niet verdampte rookvloeistof spuit met alle gevolgen van dien.

bestel er 1, das minder werk en veiliger
      maar
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• NiCiD_NL
        • Feb 2006
        • 15

Okey klinkt logisch nog even een ander vraagje hoe kan het zijn dat het pompje stuk gaat. De rookmachine is nu ongeveer 1,5 jaar oud en heeft 2 of 3 keer in de maand een paar uurtjes meegedraaid. lijkt me toch niet een al te zware opgave voor zo'n dingen.

op het moment pompt hij nog wel heel zachtjes is er misschien nog iets wat ik aan zo'n ding kan doen. of kan ik beter gewoon een nieuw pompje kopen. ik heb er alleen geen zin in om over een jaar of anderhalf weer een nieuw pompje te kopen

Comment

• smmeij
          • Aug 2000
          • 110

Originally posted by NiCiD_NL
          Okey klinkt logisch nog even een ander vraagje hoe kan het zijn dat het pompje stuk gaat. De rookmachine is nu ongeveer 1,5 jaar oud en heeft 2 of 3 keer in de maand een paar uurtjes meegedraaid. lijkt me toch niet een al te zware opgave voor zo'n dingen.

op het moment pompt hij nog wel heel zachtjes is er misschien nog iets wat ik aan zo'n ding kan doen. of kan ik beter gewoon een nieuw pompje kopen. ik heb er alleen geen zin in om over een jaar of anderhalf weer een nieuw pompje te kopen
          Weet je zeker dat het pompje kapot is?
          Heb je de rookdoos al schoongemaakt?
          ALs ik jouw verhaal zo hoor is ie denk ik gewoon viez...
          The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

Pompje lekt... vloeistof droogt op... pompje zet zich vast...
            as simple as that.

Welcome to the real world.
            Zit nu intensief te troubleshooten op een toestel van amper 2 weken oud en met een prijs van 3.200.000dollar dat niet werkt. Heeft ook amper 2 uren gedraaid en doet nu niks meer...
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• MEEO Licht en Geluid
              • Nov 2005
              • 950

3.200.000???

Welk machinetje is dat dan?
              MEEO Audio Licht Rigging,
              Mark van der Werff
              Groningen

Comment

• EVfreak
                • Jan 2006
                • 146

Hallo,
                Ik had hetzelfde probleem met mijn Antari Z80.
                Was net buiten garantie en 3 keer gebruikt.Ik heb toen nagevraagd wat zo een nieuw pompje koste,...antwoord:iets minder als een nieuw toestel,daar sta je dan.Ik heb daarna het pompje zelf uit elkaar gehaald en wat bleek,hij zat vast,en wel door een dichtingsringetje.Ik heb toen maar die dichting er uit gehaald,het toestel werkt nog alleen spuit hij nu met schokjes,wordt nu dus niet meer gebruikt.Wat ik hier mee wil zeggen is:je kunt eraan beginnen prutsen maar om een fatsoenlijk resultaat te bekomen ben je verplicht om gewoon het volledige pompje te vervangen.(als het je dat waard is)

Ik heb mij na dit verhaal een "goedkope" JEM gekocht en heb hier wel al veel plezier van gehad...

Comment

• NiCiD_NL
                  • Feb 2006
                  • 15

Originally posted by axs
                  Pompje lekt... vloeistof droogt op... pompje zet zich vast...
                  as simple as that.
                  OKey dus in andere woorden meer werk krijgen meer roken met het ding en dan blijft ie het goed doen

We hebben nu ergens heel goedkoop een Z1000 op de kop getikt en als het buget het enigzins toestaat kopen we binnen kort gewoon een JEM het veel goeie dingen hier over gehoord of weet iemand nog iets beters
                  Last edited by NiCiD_NL; 19-03-06, 14:34.

Comment

Working...