Ik bijde componenten een jaartje terug bij J&H gekocht maar wegens het weinige gebruik kom ik nu pas met de vraag.
Ik zal eerst het probleem omschrijven:
De Gemini DJM-2 Microfoon zit aangesloten op de Behringer VMX1000, dan doet zich het volgende voor dat ik de volume knop op het mengpaneel volledig dicht moet draaien en de microfoon dan nog meer dan hardgenoeg doorkomt. Dit heeft volgens mij te maken met de gevoeligheid en impedantie, en moet dus eenvoudig met het een of ander kastje op te lossen zijn. Alleen wat/welk kastje moet ik daar voor nemen.
Het kastje mag ook nog effecten bezitten maar dat is zeker geen must.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Specs - Gemini DJM-2
- Element: Moving coil dynamic
- Freq: 50Hz - 13kHz
- Sens: -55dB +- 3dB (0dB=1V/Pa at 1Khz)
- Output impedance: 600 Ohm +- 30% (at 1kHz)
Hierbij heb ik een Dap MC-226 Double shielded Microfoon cable genomen, en heb toen gevraagd of deze kabel het juiste aantal Omhs had.
Specs - Behringer VMX1000
- Mic input: 40dB gain, XLR, electronically balanced input stage
Alvast super bedankt!
Ik zal eerst het probleem omschrijven:
De Gemini DJM-2 Microfoon zit aangesloten op de Behringer VMX1000, dan doet zich het volgende voor dat ik de volume knop op het mengpaneel volledig dicht moet draaien en de microfoon dan nog meer dan hardgenoeg doorkomt. Dit heeft volgens mij te maken met de gevoeligheid en impedantie, en moet dus eenvoudig met het een of ander kastje op te lossen zijn. Alleen wat/welk kastje moet ik daar voor nemen.
Het kastje mag ook nog effecten bezitten maar dat is zeker geen must.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Specs - Gemini DJM-2
- Element: Moving coil dynamic
- Freq: 50Hz - 13kHz
- Sens: -55dB +- 3dB (0dB=1V/Pa at 1Khz)
- Output impedance: 600 Ohm +- 30% (at 1kHz)
Hierbij heb ik een Dap MC-226 Double shielded Microfoon cable genomen, en heb toen gevraagd of deze kabel het juiste aantal Omhs had.
Specs - Behringer VMX1000
- Mic input: 40dB gain, XLR, electronically balanced input stage
Alvast super bedankt!

Comment