Ik ben in het bezit van een Quadraverb 2 en heb deze al zeer geruime tijd niet meer gebruikt omdat er een storing in zit waarvan de locale geluidsboer mij zegt dat het waarschijnlijk te duur wordt om te repareren.
De storing is als volgt: als ik het apparaat aanzet doet hij gewoon zijn werk zo als het hoort, de galm is netjes en de delay's en alles wat erop zit werkt naar behoren.
Maar dan na 2 minuten verdwijnt alle info van het schermpje en het apparaat doet dan ook helemaal niets meer. Machine blijft wel aan want het licht brand nog, dus aan de voeding kan het volengs mij niet liggen.
Herkent iemand dit probleem of ben ik zielig alleen.
Ik zou hem best wel weer willen gebruiken omdat ik er altijd prettig mee gewerkt heb.
Hij is btw vervangen door een TC M-One wat ook wel een prettige machine is.
Gr Ronnie.
De storing is als volgt: als ik het apparaat aanzet doet hij gewoon zijn werk zo als het hoort, de galm is netjes en de delay's en alles wat erop zit werkt naar behoren.
Maar dan na 2 minuten verdwijnt alle info van het schermpje en het apparaat doet dan ook helemaal niets meer. Machine blijft wel aan want het licht brand nog, dus aan de voeding kan het volengs mij niet liggen.
Herkent iemand dit probleem of ben ik zielig alleen.
Ik zou hem best wel weer willen gebruiken omdat ik er altijd prettig mee gewerkt heb.
Hij is btw vervangen door een TC M-One wat ook wel een prettige machine is.
Gr Ronnie.
Comment