Hallo,
Ik ben ondertussen aangekomen op een ander belangrijk aspect van een goed verzorgde licht instalatie. Ik wil graag stroom en een dmx lijn in mijn statief / truss. Daarvoor zijn verschillende mogelijk heden. Het is de bedoeling dat het zo goedkoop mogelijk gaat
. Het liefst ook een zo simpel mogelijke oplossing. Ik wil graag jullie advies hoe jullie het zouden doen. In de truss komt 2 a 4 Martin Mania scx-500 scans te hangen en 8 parren of 2 quatro's, en eventueel andere dmx lichten (zoals een strobo). Om alles aan te sturen heb ik stroom en dmx nodig in mijn truss. Het mooiste zal zijn als er maar 1 snoer de truss in gaat en langs het statief naar beneden. Geen rondhangende snoer meer! Staat gelijk een stuk netter en professioneler! Er zijn verschillende opties hier komen ze.
en dan een huis / tuin en keuken stekkerdoos erachter. Natuurlijk wel zwart
.
Of
Tja, nu is het aan jullie. Want ik weet geen andere opties. Oja, tussen de stroom en de parren zitten ook nog dimmers, wel zo handig
.
Ik hoop hierbij jullie genoeg geinformeerd te hebben zodat jullie mij kunnen helpen. Bij voorbaat dank
Greetzz en cheerss
Ik ben ondertussen aangekomen op een ander belangrijk aspect van een goed verzorgde licht instalatie. Ik wil graag stroom en een dmx lijn in mijn statief / truss. Daarvoor zijn verschillende mogelijk heden. Het is de bedoeling dat het zo goedkoop mogelijk gaat

en dan een huis / tuin en keuken stekkerdoos erachter. Natuurlijk wel zwart

Of
Tja, nu is het aan jullie. Want ik weet geen andere opties. Oja, tussen de stroom en de parren zitten ook nog dimmers, wel zo handig

Ik hoop hierbij jullie genoeg geinformeerd te hebben zodat jullie mij kunnen helpen. Bij voorbaat dank
Greetzz en cheerss
Comment