xlr 5 pins to xlr 3 pins

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ikke1234
    • Aug 2005
    • 125

xlr 5 pins to xlr 3 pins

hallo,
    ik heb hier een behringer eurolight LC2412 staan en een dimpack
    de behringer zijn uitgang is met xlr 5 pins. de ingang van de dimpack is 3 pins.
    ik had tot voor kort een verloopstekker maar deze is gesneuveld bij het afbreken.

ik heb dus nog de 5 pins mannelijke connector liggen en de vrouwelijke 3 pins . maar hoe moet ik nu die 3 pins solderen op die 5 pins ?
    is dat gewoon pin1 op xlr5pins = pin 1 op xlr3pin? pin 2 = pin 2 ? en pin3=pin 3?

dit is trouwens maar een emergency oplossing want ik heb ze overmorgen nodig maart heb morgen nog examens dus geen tijd om reserve verloop te halen

alvast bedankt.

met vriendelijke groet,

teetaert niek
    IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
    KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

yep, 1-1, 2-2, 3-3, en klaar is klara.

let ook op male/female, ook daa zitten verscillende factoren in...

Comment

• ikke1234
      • Aug 2005
      • 125

ok
      mercie
      kgaan dan gewoon de nummertje volgen maar ...
      op het originele stekkertje zat een brugje tussen 1 en de connector , alle, de moer waar de vijs dan ingaat ...
      moet ik dat dan op de xlr 3pins ook doen ?
      IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
      KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Neu, da een extra massadraadje. Hangt de PE aan de massa, en veroorzaakt aardlussen, en dus storingen...

Comment

• ikke1234
          • Aug 2005
          • 125

ok bedankt voor de hulp !!!!!!
          je hebt me echt uit de nood geholpen ! ! !

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Ik doe de laatste weken niet anders.
            (Ontruimingplannen van 40 paginas schrijven in 2 dagen tijd, zwembaden chemisch inregelen in 10% van de normale tijd, ondertussen nog 2 bedrijven leiden, schakelkasten ontwikkelen, modje spelen...)

Toch leuk om eens een positief woord terug te krijgen...

Comment

Working...