ingangsimpedantie ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    #16
    Zo was die opmerking ook bedoeld. Als je het verschil niet kunt zien tussen ongebalanceerd en gebalanceerd, en toch met merken als DenB gaat gooien wordt ik kriegelig. Verder : wel geld voor w-bins en versterkers, maar niet voor goeie bekabeling, of een multimetertje : kriegelig.

    wegens meer dan voldoende beantwoord y-kabeltje proberen!!!!)
    een slotje...

    lukt dat Y-kabeltje niet : mailen...

    Comment

    Working...