Hoe werkt een beamer?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Baszza91
    • Oct 2005
    • 476

Hoe werkt een beamer?

Hallo,

Ik heb al op internet gezocht en op de site maar ik ben daar niks wijzer van geworden. Het kan zijn dat ik op de verkeerde plekken heb gezocht. Al jaren wil ik weten hoe een beamer werkt. Ik weet al wel dat er een signaal naar beamer gaat enz en dat er uitkomt. Maar ik weet niet hoe dat duur tussen werkt. De lamp schijnt op iets .... maar verder kom ik niet. Dus iemand die mijn kan helpen met dit antwoord is van harte welkom. Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik heb momenteel een beamer op deze pc dit weekend te leen. Maar om die nou weer open te maken en iets stuk maken vind ik een beetje zonde. De beamer kost ruim € 4000, en als het stuk dan heb ik niet zoveel geld om het ff te rapereren daarom deze vraag.

Greetzz en cheersss
    I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

citaat:Geplaatst door Baszza91

Hallo,

Ik heb al op internet gezocht en op de site maar ik ben daar niks wijzer van geworden. Het kan zijn dat ik op de verkeerde plekken heb gezocht. Al jaren wil ik weten hoe een beamer werkt. Ik weet al wel dat er een signaal naar beamer gaat enz en dat er uitkomt. Maar ik weet niet hoe dat duur tussen werkt. De lamp schijnt op iets .... maar verder kom ik niet. Dus iemand die mijn kan helpen met dit antwoord is van harte welkom. Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik heb momenteel een beamer op deze pc dit weekend te leen. Maar om die nou weer open te maken en iets stuk maken vind ik een beetje zonde. De beamer kost ruim € 4000, en als het stuk dan heb ik niet zoveel geld om het ff te rapereren daarom deze vraag.

Greetzz en cheersss
    vreemd dat je nix gevonden hebt... ik moest laatst een project maken over beamers op school(k doe informaticabeheer) en ik vond massa's uitleg over beamers! heb je wel de juiste zoektermen gebruikt?
    probeer eens
    werking LCD beamer
    werking DLP beamer
    zoek eens op wikipedia

hier vind je een hele hoop!

en nu stop ik en laat je zelf de rest maar zoeken!
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• ostracized
      • May 2002
      • 214

ff googlen levert iig dit op:

zoek ook eens op:

grtz otto
      (...)

Comment

• MJ
        • Mar 2004
        • 140

Comment

• Baszza91
          • Oct 2005
          • 476

Hallo,

Allemaal hartstikke bedankt voor de info. Nee daar had ik nog niet gezocht. Ik zoek altijd via www.vinden.nl vind ik makkelijker volgende keer met proberen om via google te gaan.

Thnx
          Greetzz en cheerss
          I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Baszza91
            • Oct 2005
            • 476

Hallo,

Heb ik het nou goed gelezen of niet.. Als het wel zo is kan je dan zelf een beamer maken. Zo niet pech. Zo ik dan zelf zo'n beamer kunnen maken of is dat te ingewikkeld en word het te duur. Ik weet dat de lamp (en) zeer duur zijn maar ik heb ooit een keer iets opgevangen dat het ook met een halogeen lamp kan? En wat zijn ongerveer de kosten van zo'n zelfbouw beamer?

Greetzz en cheerss
            Ps: je raakt er wel aangewend een scherm van ruim 2 meter breed op je slaapkamer. Lkkr tiesto gekeken.

Comment

• Ahmed Al Dayri
              • Oct 2005
              • 354

citaat:Geplaatst door Baszza91

Hallo,

Heb ik het nou goed gelezen of niet.. Als het wel zo is kan je dan zelf een beamer maken. Zo niet pech. Zo ik dan zelf zo'n beamer kunnen maken of is dat te ingewikkeld en word het te duur. Ik weet dat de lamp (en) zeer duur zijn maar ik heb ooit een keer iets opgevangen dat het ook met een halogeen lamp kan? En wat zijn ongerveer de kosten van zo'n zelfbouw beamer?

Greetzz en cheerss
              Ps: je raakt er wel aangewend een scherm van ruim 2 meter breed op je slaapkamer. Lkkr tiesto gekeken.
              Ik denk dat als je het zelf proberen te maken dat je veel duurder uit bent en met minder kwaliteit ook nog...

Als je hem toch wilt gebruiken om in het groot tiesto te kijken (), kijk dan op marktplaats voor een beamertje

Comment

• Victor
                • Aug 2000
                • 54

Voor DLP is er een prachtige demo op www.dlp.com: klik op "technology" en dan op "view demo". Zo'n ding zie ik niet veel mensen even zelf bouwen...
                Groeten,
                Victor Noordland

Comment

• Baszza91
                  • Oct 2005
                  • 476

Hallo,

Dat was een super duidelijk filmpje. Hartstikke bedankt allemaal voor het beantwoorden van mijn vraag. Ik ga nu lkkr de martrix reloaded kijken met de beamer.

Greetzz en cheersss

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

fantastisch, alweer een tevreden klant...

Comment

Working...