Boeken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Clockwork
    • Nov 2005
    • 2

Boeken

Ik wil graag meer leren en weten over geluidstechniek (opnemen en weergave). Ik ben op zoek naar goede literatuur, studieboeken of andere informatie. Wie heeft tips of suggesties.
  • esound
    • Oct 2004
    • 193

kijk eens bij amazon genoeg te krijgen:

Comment

• berolios
      • Sep 2005
      • 1538

Ben je al lekker aan het werken/ schuiven, dan kan ik je het volgende boek wel aanbevelen:

The Mixing Engineers Handbook
      B. Owsinski
      ISBN: 0872887235

ik geloof € 35,- bij bol.com, er zijn trouwens meer boeken van deze kerel, ook meer gericht op studio/opname.

Vergeet wel niet dat kunde niet direct uit een boekje te halen is! Lekker veel werken en schuiven is véél belangrijker, zo'n boek helpt je natuurlijk wel bepaalde onderwerpen eens gestructureerd te bekijken en daar leer je ook van!

Veel plezier ermee in ieder geval!

Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Theatre Sound van John A. Leonard staat op onze boekenlijst. Volgens mij wel een aardig boek (wel Engels)!

(Ik heb 'm per ongeluk dubbel, dus ik wil er wel een voor halve prijs wegdoen. Mail me maar als je geinteresseerd bent.)

Comment

• Clockwork
          • Nov 2005
          • 2

Ik heb inmiddels een boek gevonden over PA-techniek.
          Kent iemand het en is het nuttig?

Elektuur Boek + CD-ROM: PA techniek
          auteur: Michael Ebner
          280 pagina's, 17 x 23,5 cm
          ISBN 90-5381-168-0

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

is ook een leuk boek, heb ik ook op de plank staan, vooral voor de beginner leuk. goede uitleg over rand app, mixer, mic keuze

kan je rustig kopen
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...