meterbrug mitec

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

meterbrug mitec

kheb zopas voor spotprys een nieuwe meterbrug gekocht voor een performer 20 denk ik.
    ikzelf heb een 32.
    de bank verlengen is geen probleem.. ik laat dat prfiel naplooien.
    maar er zit een voedingkje in. deze voeding zou die compatibel zyn voor 32 metertjes als voor 20 metertjes? iemand gedacht van?
    ps. kheb de brug gekocht voor 36euro. nieuprys plakt erop...580mark... dus dik 1000euro..en ze is nog nieuw... niet gebruikt... wel zonder meterjes te verstaan.
  • arie
    • Feb 2003
    • 550

hoe reken ik me rijk 580 mark is echt geen 1000euro hoor, wou dat dat zo was dan was ik rijk geweest
    groeten Arie

Comment

• vegapower
      • Nov 2004
      • 355

ik reken zo. 1 mark was in de tijd ongeveer 20 bef(ongeveer 1 gulden. dus oeps... een 250 a 300 euro..men exuses..

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

en een 20 kanaals meterbrug is , na de euro , ineens geschikt voor een 32 kanaals tafel.

Maar dit valt onder openschroeven , en solderen, dus ff gemoved

Comment

• vegapower
          • Nov 2004
          • 355

voila..dan zover de euro qwestie...
          ten eerste mitec.. vind ge zeer weinig van.
          dus ik heb deze meterbrug gevonden...goedkoop.
          het profiel waarme de meterbrug gevormd is is perfect simpelweg na te maken. dat is gebeurd. gewoon stuk wordt er tegen gevezen. komen dan ook metertjes in. in totaal een 32 stuks.
          mijn vraag is nu gewoon... zou de originele voeding van mitec die erin zit zwaar genoeg zijn om 32 vu metertjes te voeden? zouden ze voor de 32 units meter brug en de 20 units meterbrug dezelfde voeding gebrukt hebben?
          mvg

Comment

Working...