Herstellen Samick k-9280

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-raze
    • Oct 2005
    • 2

Herstellen Samick k-9280

Hallo,

Ik ben net nieuw opdit forum en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik kan via mijn school een eindtrap krijgen(samick k-9280).Hier van zijn de eindtorren doorgebrad. Deze hebben ze vervangen en brandde direct weer door. Nu mag ik een poging wagen. Maar heb ik wel een schema van de eindtrap nodig. Wie kan mij hier mee helpen?
    Als ik het voor elkaar krijg, krijg ik de versterker.

groetjes jeroen
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Ha Jeroen,

...hmmmm ... schema's lijken me bij deze kwestie niet het meest belangrijke; met een goede DMM, een scope en een dosis gezond verstand kun je ver komen maar er kan nog van alles mis mee zijn ... hebben ze alle drivers (pre-drivers en eindtorren) vervangen of alleen de defecte ?

Ik zou adviseren, zeker als je niet erg thuis bent in reparatie van dit soort apparatuur, er niet al teveel tijd en onderdelen in te investeren met het risico dat de problemen terugkomen. Dan zijn het niet zozeer de schema's maar de ervaring in repareren die er toe doen.

Succes !
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• dj-raze
      • Oct 2005
      • 2

Alleen de kapotte eindtorren waren vervangen. Ik moet van de leraar eerst een schema hebben voor ik eraan mag beginnen. Een schema is voor mij op dit moment het belangrijkste. De meet apparatuur is er, maar heb dan ook een schema nodig om te weten waar ik moet meten.

Comment

Working...