opvouwbare flightcases

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NielsNz
    • Oct 2005
    • 1

opvouwbare flightcases

Weet er iemand waar ik opvouwbare flightcases kan vinden(als ze uberhaupt bestaan???)
    Ik werkt bij een decoratiebedrijf en hebben 12 grote kroonluchters voor de verhuur gekocht.
    Maarja, hoe berg je die op als je geen 12 kubieke meter ruimte over hebt.
    Iemand ideeën? Alvast bedankt
  • Prins
    • Apr 2003
    • 98

Je wilt dus de cases kunnen inklappen zodra de kroonluchters uit de case zijn en op de locatie hangen. Bij Technocase (www.skylite.nl) kunnen ze van alles maken op gebied van oa flightcases. "Het kan niet gek genoeg zijn of we bedenken er wel een oplossing voor.", staat ook op hun site.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

wat dacht je van terug in de vrachtwagen? Ze zijn er tenslotten ook gekomen...

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

Ons bedrijf verhuurd al jaren rekwisieten en dus ook kroonluchters, deze zitten in eenvoudige -maar wel stevige- kratten die uit elkaar kunnen dmv 'ei kist sluitingen'.

De lamp hangt boven in een stukje buis die weer los kan van de krat.
        De krat zelf is een open constructie ,gemaakt van vuren latten (afm 7/8 x 3) Dit gaat al een jaar of 20 goed........
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Ik ben ook naar zoiets op zoek, maar net andersom, ik heb div piano's in de verhuur, en die wil ik graag in een flightcase stoppen die ik in kan klappen op het moment dat de piano erin zit. en op die manier dan zo'n 80% van de ruimte besparen. wat dus als gevolg heeft dat de piano in kist de afmetingen heeft van ongeveer 1200x600x600 mm.

Maar ik denk niet dat jullie daar een adresje voor weten zeker?? []
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• speakerfreak
            • May 2002
            • 1446

kist gewoon op de juiste maat maken? of bedoel je de hoeken eraf?
            Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1067

Ik heb hier een schetsje voor een kist gemaakt. Mischien heb je er wat aan.

je heb een losse onder en boven deksel. De zij schutten zijn los afneembaar. Ik ben even van een kist uitgegaan van 1x1x1 meter ongeveer.

Alle zijkanten zijn gelijk dus het maakt niet uit waar je ze plaatst bij het opbouwen van de kist. Het enigste nadeel is dat je niet echt een binnenwerk in de kist kan maken. ik denk ook als je dat wil dat het bijna niet te doen is om kist te bouwen die je uit elkaar kan halen. IIg succes ermee en als je vragen heb mail je maar mocht het niet duidelijk zijn.

hier een link naar het plaatje

Wel zal de prijs van een case aardig oplopen, maar als je ze dagelijks gebruikt is het natuurlijk gewoon een goede investering

Comment

• beyma
                • Oct 2002
                • 1614

citaat:Wel zal de prijs van een case aardig oplopen

Tja, de klant weet gelijk waarom die huur prijs zo hoog is......en je moet ze eerst 20 keer verhuren voordat ze wat gaan opbrengen.

Ik zou zeggen, keep it simple !
                Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• jens
                  • Aug 2004
                  • 1067

je wil een inklapbare case of niet

Comment

• Allard
                    • Feb 2005
                    • 7

voor opvouwbare flightcases, kijk op: http://www.fawic.nl/
                    onbetaalbaar, maar wel mooi.

Allard

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5950

En ik maar denken dat een opvouwbare fc hetzelfde was als een Poolse flightcase

voor de niet insiders: dat is duseen gewonen kartonnendoos[8)]
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Fawic
                        • Oct 2009
                        • 1

Flightcase, collapsible / demontabel /"opvouwbaar"

[FONT=Verdana]Info n.a.v. eerdere reacties: [/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Fawic produceert en ontwikkeld speciaalverpakkingen voor [/FONT]
                        [FONT=Verdana]hoogwaardige [/FONT][FONT=Verdana]apparatuur/produkten.[/FONT]
                        [FONT=Verdana]In het begin alleen het zeer robuuste FB45 systeem (45 mm wanden).[/FONT]
                        [FONT=Verdana]Dit systeem is niet te vergelijken met flightcases. Ze zijn vele malen robuuster [/FONT][FONT=Verdana]en daardoor ook duurder.[/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Maar sinds twee jaar hebben we ook het lichtere en goedkopere FB20 systeem [/FONT][FONT=Verdana](20 mm wanden). [/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Met behulp van ons gepatenteerde sluitprofiel: [/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]- zijn onze verpakkingen stof- en spatwaterdicht[/FONT]
                        [FONT=Verdana]- zijn ze torsiestijf[/FONT]
                        [FONT=Verdana]- hebben ze geen uitstekende delen[/FONT]
                        [FONT=Verdana]- zijn onze verpakkingen indien gewenst volledig demontabel [/FONT]
                        [FONT=Verdana] (zonder gereedschap).[/FONT]
                        [FONT=Verdana]- zijn onderdelen modulair en eenvoudig uitwisselbaar.[/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]daarnaast zijn ze licht van gewicht door gebruik van o.a. sandwichpanelen met een polycarbonaat honingraat kern. Bovendien kunnen we op klantspecifikatie ook andere panelen toepassen waaronder houten en bestaat de mogelijkheid om onze boxen isolerend en schokabsorberend uit te voeren. [/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]De systemen FB45 en FB20 zijn met name bedoeld voor de grotere [/FONT]
                        [FONT=Verdana]maten flightcases / boxen van boven een 1 m3 [/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Zie voor meer informatie: www.fawic.nl[/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Voor boxen onder circa 1 m3 kunnen wij Thermodyne kunsstof boxen leveren in circa 350 standaard afmetingen en 7 kleuren. Ook deze worden naar klantspecifikatie gebouwd en op wens voorzien van een binnenwerk als bijv. schuim of bijv. binnenframe uit aluminium.[/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Zie voor meer informatie: www.thermodyne.nl[/FONT]
                        [FONT=Verdana] [/FONT]
                        [FONT=Verdana]Met vriendelijke groet,[/FONT]
                        [FONT=Verdana]Het Fawic-team[/FONT]
                        [FONT=Myriad Pro] [/FONT]

Comment

• stainz
                          • Sep 2009
                          • 609

@Fawic

Lijkt me een beetje nutteloos om ter promotie van je product hier op het forum een ruim 4 jaar oud topic omhoog te vissen omdat je die toevallig tegen kwam op (ik gok) google.

Overigens een ontzettend interessant product..

Comment

• Q-av
                            • Nov 2008
                            • 86

Originally posted by Fawic
                            [FONT=Verdana]Info n.a.v. eerdere reacties: [/FONT]

[FONT=Verdana]Dit systeem is niet te vergelijken met flightcases. Ze zijn vele malen robuuster [/FONT][FONT=Verdana]en daardoor ook duurder.[/FONT]
                            Ten eerste is de term robuust vaak een uitdrukking over het uiterlijk, ik neem aan dat je bedoelt sterker.

En waarom niet vergelijken met kisten je stopt er toch spullen in?

Misschien hele domme opmerkingen, maar jou/uw manier van je eigen product ongevraagd aanprijzen schiet mij een beetje verkeerd.

Comment

• moderator
                              Moderator
                              • Apr 2001
                              • 5950

Advertentieruimte verhuren we, inhoudelijk een productannoncering is natuurlijk prima!

Zullen we afspreken dat we het bericht van Fawic laten staan, net zoals we dat met productannonceringen van High-End, Chamsys, martin, A&H, Shure en andere aanbieders?
                              Zolang de berichten worden ondersteund door support in de vorm van antwoorden op de vragen zijn we hier erg blij mee en bieden wij graag de ruimte. Voor de volledigheid: wanneer producenten hun producten willen promoten dan doen we dit graag in samenspraak met hen.

Een advertentieruimte kan ook, de EV banner is daar een ( vind ik) mooi voorbeeld van!
                              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...