3D Parts voor flightcases

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Moonbase1
    • Nov 2004
    • 21

3D Parts voor flightcases

Snel even de zoekfunctie gebruikt maar kon niets vinden. Weet iemand waar ik 3D parts van flightcase materiaal kan vinden (bolhoeken, sloten, sluitprofiel, etc)?

Ik ben van plan om in Solidworks mijn cases eerst te tekenen zodat ik daaruit een mooie tekening kan halen met onderdelenlijst en maatvoering. Hierbij zouden reeds bestaande onderdelen natuurlijk reuze handig zijn.

Indien geen 3D parts te vinden zijn zou een tekening met alle maatvoeringen ook bruikbaar zijn....
  • Poelmans
    • Feb 2004
    • 806

ik geloof dat op de site van penn fabrication alle tekeningen te vinden zijn mét maten... Wel ingescande schetsjes meen ik

Comment

• Moonbase1
      • Nov 2004
      • 21

Ik heb even gekeken op de site van penn fabrication, dit helpt me een heel eind op weg. Maar er moeten toch mensen zijn die dit al eerder getekend hebben. Met een beetje goede wil zou het dan mogelijk moeten zijn deze bestanden uit te wisselen zodat ik niet nog een keer hetzelfde werk moet doen. Niet dat ik lui uitgevallen ben of zo, maar het is gewoon niet zinvol om hetzelfde werk twee of meerdere keren te doen!!!

Comment

• djjw
        • Aug 2005
        • 43

voor losse onderdelen kun je kijken op
        Flightcase onderdelen online bestellen, groot en uitgebreid assortiment. Ook flightcase toebehoren, hardware en profielen.

tekeningen heb ik helaas niet
        realiteit is een illusie die waar blijkt tezijn, door een tekort aan alcohol

Comment

• Moonbase1
          • Nov 2004
          • 21

@djjw
          Ja die site had ik ook gevonden, je kunt er zelfs je benodigde maten opgeven en dan komt er een complete stuklijst uitrollen!!! Dan zou je toch denken dat zij ook 3D tekeningen daarvan moeten hebben of niet? Weet er nou echt niemand waar deze te vinden zijn?

Misschien is het anders een idee om als iemand eenmaal de modellen gemaakt heeft om deze dan ergens te uploaden zodat andere mensen er ook gebruik van kunnen maken?

Comment

Working...