Denon-2000F MKIII

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chéke
    • Nov 2003
    • 13

Denon-2000F MKIII

Ik heb mij onlangs een paar 2de handse Denon-2000F MKIII aangeschaft.
    Nu,de toestellen zien er perfect uit,geen krassen,al de toppen zijn nog zeer proper en niet afgegaan.
    Nu had ik toch eens graag geweten (en misschien ook vele anderen) hoeveel uren deze nu eigenlijk al gewerkt heeft.

Ik weet dat je daar met op bepaalde toestsen te drukken op de controller in een menu komt waar je o.a kunt zien hoelang deze reeds gespeeld heeft.

Is er iemand die weet welke handelingen ik daarvoor moet uitvoeren op de controller??

Alvast bedankt,Chris
  • VERVALLEN

Cheke,

Op duurdere moving heads kan je de duur en brandduur uitlezen. Bij denon is dat volgens mij zeker NIET het geval hoor.
    En als dat dan toch het geval moest zijn, waar ik bijna niet in geloof, dan zou ik het ook graag wel weten. Maar volgens mij is zo'n duur in cd-spelers niet achterhaalbaar!

Comment

• Chéke
      • Nov 2003
      • 13

Toch wel,ik heb het met mijn eigen ogen gezien,maar ik was te laat om te kijken welke toetsen hij ingedrukt had....
      Bij elke Denon kan je een service menu openen.In het geval waar ik bij stond ging het over een 1800 en de ene kant had 1200 en zoveel uren gespeeld en de andere kant 1400uren.
      Je kan er zelfs in het menu oa ook de stroom van je laser verhogen enz...(wel niet aan te raden)
      Ik heb zelf een deel Mac 500 en daar kan je inderdaad de branduren gemakkelijker mee aflezen

Maar bij een Denon lukt het ook,ik moet alleen te weten komen welke toetsen...

Chéke

Comment

• Dikke Foaf
        • May 2003
        • 618

Dit menu eens geprobeerd?:http://www.warnk.de/denon.html
        Verder vind je dit in de service manual uiteraard.

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2139

ik zal wel moe zijn, maar waarom wordt hier nu over branduren, moving head, mac 500 in één zin gesproken. het gaat toch over een cd-speler?

ik begrijp dat je wilt weten hoe veel uren dat een laser van een cd-speler gewerkt heeft, maar wat heeft dat nu met moving heads te maken?

mvg
          ronny

niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Fritz
            • Oct 2001
            • 621

citaat:Geplaatst door ronny

ik zal wel moe zijn, maar waarom wordt hier nu over branduren, moving head, mac 500 in één zin gesproken. het gaat toch over een cd-speler?

ik begrijp dat je wilt weten hoe veel uren dat een laser van een cd-speler gewerkt heeft, maar wat heeft dat nu met moving heads te maken?

mvg
            ronny

Nee je bent niet moe, ik snapte het ook ff niet.

Ontopic: geen idee...nog nooit van gehoord ook

Comment

• VERVALLEN

Kosten 2 nieuwe lasertjes van denon dan zo 'n fortuin? Laat desnoods nieuwe steken in gaval ze soms raar doen. Dan ben je zeker van "nieuw leesmateriaal"

En eum ... er werd even over een mac 500 gesproken omdat je op een mac 500 makkelijk de branduren / draaiuren kan opvragen.

Dus echt onlogisch kwam dit niet in dit topic voor hoor

Comment

• hugovanmeijeren
                • Oct 2004
                • 1436

citaat:Geplaatst door Dikke Foaf

Dit menu eens geprobeerd?:http://www.warnk.de/denon.html
                Verder vind je dit in de service manual uiteraard.
                Zit dit menu ook op mijn Denon DN-2000F (MK I zeg maar) ?

Groeten Hugo
                Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Dikke Foaf
                  • May 2003
                  • 618

Proberen zeker? En meld het hier even, weet de rest het ook.

Comment

• Chéke
                    • Nov 2003
                    • 13

Een nieuwe mechaniek met laser kost ronde de 105 euro,
                    daar gaat het niet om ,
                    maar het is wel interessant om soms te weten als je een 2de handse Denon koopt,
                    Hoelang die al gebold heeft.
                    Als je een 2de handse auto koopt,kijk je toch ook eerst eens naar het aan Km op de teller??

Het toestel waar ik het op gezien had was een 1800,dus ik denk dat dit service menuutje wel op elke Denon zit

By de Way,Dikke Foaf,heb die site eens bezocht die je doorgaf,maar niets op gevonden!!

Groeten,Chéke

Comment

• Dikke Foaf
                      • May 2003
                      • 618

Je moet uiteraard die site niet doorzoeken want dat is maar 1 pagina
                      Probeer in het menu te geraken dat ze op de site aangeven, misschien geraak je zo aan meerdere opties die niet op die site staan?

Comment

• hugovanmeijeren
                        • Oct 2004
                        • 1436

citaat:Geplaatst door Dikke Foaf

Proberen zeker? En meld het hier even, weet de rest het ook.
                        Was even lastig want wegens ruimte gebrek hebben we alles op meerdere locaties staan, maar goed toch nog even gedaan.

We hebben geprobeert via TIME+PITCH in het menu te komen: nope.
                        En verder nog een aantal mogelijkheden geprobeert, maar ook geen effect.

Dus dat zou betekenen dat niet iedere Denon van dit menu is voorzien, of zijn er nog andere mogelijkheden?

Ben zeer benieuwd,

Groeten Hugo
                        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

Working...