Dap Club 500 niet helemaal lekker !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DvE
    • Jul 2004
    • 61

Dap Club 500 niet helemaal lekker !

Hoi,

Ik heb hier een club 500 staan van dap die ik een tijdje geleden heb overgekocht van iemand.

Nou vond ik toen al dat de club 500 snel op z'n clip grens zat namelijk als ik de 'volume' knop (knop van het inganges signaal) op de helt zet en ik stuur gewoon onder het rood zeg maar uit (dus op 0) dan begon ie al vreselijk te clippen.

maar ik had gisteren dus een feestje en nu is de dap er helemaal mee uitgescheden.. Hij is nu blijven 'steken' op zijn beveiliging deze staat nu al een kleine 4 uur 'aan' terwijl de verterker al uitstaat en ook de stekker eruit is.

daarvoor (vanochtend) deed ie het heel even maar hij sprong meteen in de beveiling. waar zou het aan kunnen liggen en wat zou eraan gedaan kunnen worden ?

ik hoor het graag

Met vriendelijke groet,
    Dave
  • DvE
    • Jul 2004
    • 61

nou heb ik 'm net weer even aangehad en de volume knoppen helemaal op 0 en er zat niks aan ingangs signaal in en hij zat nog te clippen.. Echt raar gewoon
    ik wacht even jullie reacties af..

Comment

• hugovanmeijeren
      • Oct 2004
      • 1436

Heb het ook gehad bij een versterker van een van de jongens waar ik samen mee draai. Je gooit de knop open zonder dat er nog maar een kabel inzit en de clip leds springen al aan...

Teruggedaan naar de leverancier; heeft hem gerepareerd; 1 avond mee gewerkt... volgende dag kaduuk ...weer teruggedaan, en bleek niet meer te repareren toen heeft hij hem ingeruild tegen een Prodjuser... Of we daar nu blij mee moeten zijn....

Groeten Hugo
      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• DvE
        • Jul 2004
        • 61

citaat:Geplaatst door hugovanmeijeren

Heb het ook gehad bij een versterker van een van de jongens waar ik samen mee draai. Je gooit de knop open zonder dat er nog maar een kabel inzit en de clip leds springen al aan...

Teruggedaan naar de leverancier; heeft hem gerepareerd; 1 avond mee gewerkt... volgende dag kaduuk ...weer teruggedaan, en bleek niet meer te repareren toen heeft hij hem ingeruild tegen een Prodjuser... Of we daar nu blij mee moeten zijn....

Groeten Hugo
        wat dan ?

Comment

• hugovanmeijeren
          • Oct 2004
          • 1436

Ik had liever een gehad dat hij dat geld had uitgegeven aan een kwalitatief betere en qua geluid betere versterker, aangezien we meteen al problemen kregen bij het aansluiten en ik hem persoonlijk erg schel vind... Maar ja dat is mijn mening.

Groeten Hugo

P.S. Maar ik zie het dus duister in voor je Dap...
          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

we adviseren hier op t forum al eeuwen om geen dap te kopen, ook niet 2ehands of weet ik veel.

doe je het toch : jammer dan.

verdere discussie en tips graag per email, in de profielen vind je best een mogelijkheid om te mailen.

Comment

Working...