in-ear of kabel gebruiken....?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

tja, als de agenda nog meer artiestici gaat vermelden vervalt mijn advies.

Mzaar ik zou een zooi draadloze mikes nemen, de tafel op B neerzetten, en een rij speakers van b naar links. Vlot bouwen, alles onderf controle, en een assistent (neefje, broertje) met een zooi mikes langs de artiesten laten rennen. En voldoende tijd voor koffie, dus.

Comment

• sparky
      • Apr 2002
      • 2104

Het lijkt me toch verstandig om iemand die een beetje weet wat hij doet aan de B-zijde te plaatsen om de boel daar in de gaten te houden. Er is toch heus wel iemand die je hiervoor kunt strikken?
      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• jakkes72
        • Dec 2003
        • 1015

Heeft iemand ervaring of het volgende gaat werken:
        Sennheiser EW300 IEM als zender gebruiken en een EW100 als ontvanger?

Comment

• shure-fan
          • Sep 2003
          • 1046

bij mij heeft die combinatie wel gewerkt (tenminste: 300 handzender zender en 100 ontvanger)

maar in principe is je IEM zender niks anders
          Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• Stijn Vanstiphout
            • Oct 2000
            • 1160

Alle EW zenders/ontvangers (100, 300, 500, 550, 100G2, 300G2, 500G2 en alle EW-IEM systemen) werken onderling met elkaar. Zelfs 3000 en 5000-serie zenders werken op EW-ontvangers, maar dan valt wel de ruisonderdrukking weg.

mvg,
            Stijn Vanstiphout,
            LVL Multimedia
            België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• shure-fan
              • Sep 2003
              • 1046

heeft de TS al een oplossong gevonden?
              Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• jakkes72
                • Dec 2003
                • 1015

Ik denk dat ik ga proberen het met een draadloos in-ear systeem te gaan doen. Dat wordt wel inhuren,maar dat hoort er dan maar bij.
                Ik laat mijn gedachten ook nog steeds gaan om een eventueel een kabel af te zinken, maar ik laat wel weten wat het geworden is.

Comment

• Bartje
                  • Jun 2005
                  • 95

er zijn tegenwoordig ook hele goede zenders voor audio en video signalen in 1 systeem, wel weer een investering maar 1 die altijd wel weer van pas kan komen. ik heb het hier niet over die dingen van de plaatselijke handyman. hebben ook een bereik van (meer dan) 50 meter (buiten dan), weet wel niet hoe het zit als er boten "door" het signaal hen varen.

anders zou ik voor dat in ear systeem gaan met een setje "oren" (antennes).

anders de plaatselijke piraat vragen voor zijn fm zender wel niet helemaal legaal maar werkt 200% :-) (mits je het niet te dicht bij de rest van de app zet dan...)
                  Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.

Comment

• sparky
                    • Apr 2002
                    • 2104

citaat:anders de plaatselijke piraat vragen voor zijn fm zender wel niet helemaal legaal maar werkt 200% :-) (mits je het niet te dicht bij de rest van de app zet dan...)
                    Jaaaaa, laten we lekker link gaan doen!!! "Piraten" staan dan gelukkig ook niet bekend als hersenloze prutsers.... Echt de mensen die je bij je klusjes wilt betrekken!!

Dan is de optie van een reportagezender inhuren iets verstandiger... En dat kan ik dan ook uit eigen ervaring zeggen. IEM zal echter een stuk goedkoper zijn!

citaat: Heeft iemand ervaring of het volgende gaat werken:
                    Sennheiser EW300 IEM als zender gebruiken en een EW100 als ontvanger?
                    Zolang je met die EW100 maar een beltpack IEM ontvanger bedoelt. De IEM's en de handzenders/beltpacks zitten namelijk in verschillende frequentiegebieden!
                    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Bartje
                      • Jun 2005
                      • 95

Iedereen weet toch waar die voor staat???
                      Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.

Comment

• jakkes72
                        • Dec 2003
                        • 1015

Afgelopen weekend de klus gedraaid.
                        Ik heb toch maar besloten om af te zien van het draadloze gedeelte, en heb 200 mtr microfoonkabel gebruikt om aan de andere kant te komen.
                        Totaal 3 luidsprekers per kant van de haven, 1 Chevin Q6 per kant en een delay voor iedere luidspreker.
                        Totaal gebruikt 200 mtr 2*2,5 mm2, 100 4*2,5 mm2 luidspreker kabel.
                        Helaas geen foto's kunnen maken.

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

das mooi, dat het gelukt is.
                          das niet zo mooi dat dat er geen fotoos van zijn.

maar wel het einde van de gespreksstof.

Comment

Working...