novanex gitaartop

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vraag over novanex
    • May 2005
    • 1

novanex gitaartop

hoi iedereen,
    ik heb een vraagje over een novanex gitaartop versterker ( type novanex m100 gitaartop, 2 kanalen van 150 watt ) deze versterker heb ik kapot gekocht en hij wordt op dit moment gemaakt bij een audioreparateur maar er is 1 probleem, de weerstanden zijn doorgebrand en moeten vervangen worden alleen weet niemand welke weerstanden er in deze gitaartop zitten. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen welke weerstanden er nodig zijn om deze versterker weer aan de praat te krijgen??? of kan iemand me anders bruikbare informatie geven????
    met vriendelijke groet,
    jordy
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

HA Jordy,

Ik neem aan, dat er meer dan 2 weerstanden in je top zitten, mischien is het leuk een (slim) een foto te plaatsen, hier kunnen we idd geval zien welke je bedoeld.

ik denk dat er vast mensen zijn hier die er een idee over hebben, maar die moeten wel weten welke weerstanden er kapot zijn
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

mailtje naar de fabrikant/importeur? Een officiele reparateur kan de schema's zo krijgen.

verder : wegens muzikantenprobleem een slotje, dit is een pro-audio en licht site.

Comment

Working...