Op mijn (oude) Bose 802 zitten helaas nog XLR luidspreker aansluitingen. Heb daar zelf kabels voor gemaakt. Als ik nu een setje bij huuur, kloppen de aansluitingen niet meer, dwz, kan mijn kabels en de bijgehuurde niet verwisselen.
Is er een standaard voor deze XLR luidspreker aansluiting en wie weet die? Ben al overal aan het zoeken geweest, maar kan nergens iets vinden (niet met Google, niet bij de FAQ, niet bij zoeken . . .)
Ik weet het is oud en kan beter speakons gaan plaatsen, maar voorlopig moet het nog maar even met die XLR's.
Is er een standaard voor deze XLR luidspreker aansluiting en wie weet die? Ben al overal aan het zoeken geweest, maar kan nergens iets vinden (niet met Google, niet bij de FAQ, niet bij zoeken . . .)
Ik weet het is oud en kan beter speakons gaan plaatsen, maar voorlopig moet het nog maar even met die XLR's.

]
it is inderdaad bij line en mic signalen meestal wel het geval. Maar bij xlr aansluitingen voor speakers is het, dacht ik, meestal toch net anders om (output op de bussen).
Comment