Nieuw flighcase laptop

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lj djcenter
    • Jul 2003
    • 148

Nieuw flighcase laptop

Zie hier enkele foto's van mijn nieuwe laptop en flightcase om deze te beschermen tijdens het transport. De case is van road ready. De laptop dient als pc sturing met het programma sunlite, alsook kan er draadloos mee gesurfd worden op hotspots en dergelijke

greetz tom

http://groups.msn.com/lightfreaks/fl...msnw?Page=Last Hier staan nog enkele foto's op
    Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt
  • showband
    • May 2001
    • 4516

Misschien een domme vraag van een muzikant.
    Zou een trackball niet handiger zijn dan een muis?

verder stevige kist zo te zien.
    lekker belangrijk!

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Alle*****, wat een kist, daar nog een deksel op.. poehh..

geef mij maar een goede hardware laptoptas.. dat scheelt je de helft aan ruimte.

Begrijp me goed, het ziet er prachtig uit, maar neemt naar mijn mening veel te veel ruimte in beslag. je neemt een kist vol schuim mee. je onderkant is minimaal 7 cm diep(je sluiting is nl. zo hoog, en daarvan gebruik je zo te zien ongeveer 2,5 cm.. de rest is schuim..,
      en wat betreft dat schuim, je laptop wil ook wel wat koeling genieten.. anders vrees ik grote vrezen voor je processor.

Nogmaals, op je cse is weinig aan te merken, op je toepassing des te meer..

ik vindt het niet praktisch, maar het ziet er wel mooi uit

Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

ik hoop voor jou dat je laptop niet halverwege crasht door een slechte warmte-afvoer...
        Ik zie namelijk dat alles ventilatie mooi is 'afgesloten' met mousse, succes!
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Klaaske
          • Jun 2003
          • 571

En liever de vlinders in de deksel plaatsen...
          <font size=\"1\">
          Groeten,
          Jaap
          <b>
          -[GSXke :)]-
          </font id=\"size1\"></b>

Comment

• rene.derksen
            • Feb 2004
            • 649

Ik hoop voor je dat er een koelelement zit ingebouwd, ik denk dat je laptop zo niet lang te leven heeft, en inderdaad je kan denk ik beter een gewoon samsonite (=uitstekende kwaliteit!) kopen, ziet er ook netjes uit alleen kun je veel meer in zo'n tas kwijt voor minder ruimte...
            Licht is altijd zwaar.

Comment

• lj djcenter
              • Jul 2003
              • 148

De ventilatie opening zijn voorzien, die zitten aan de achterkant van de laptop en daar is de mousse van voor gehaald, dat zie je niet aan de foto's. Khad ook aan een draagtas gedacht maar eens dat in de vrachtwagen geraakt zou er wel eens iets nie kunnen gebeuren. Moest hij te warm komen kan ik hem er nog altijd uithalen

greetz tom

Comment

• beyma
                • Oct 2002
                • 1614

Kan je het misschien niet beter om draaien?!

Dus dit als deksel gebruiken waar je bijvoorbeeld de kabels en zo in doet, en in je huidige deksel dus de klep top plaatsen, dat zal een stuk minder diep zijn en heb je geen last meer van de vlindersluitingen.....
                Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• mennobroere
                  • Apr 2003
                  • 89

Beste Tom
                  Toevallig heb ik dezelfde laptop, heel mooi kistje wat je hebt gemaakt! Klasse! ook gekocht bij de kruidvat haha

Alleen een aantal kleine vraagjes?
                  Hoe doe jij dat met je koeling Links achterop, deze kloeling heeft hij hard nodig?

Is dat een Wlan kaart die in je PCMIA poort zit, er zit draadloos internet op of zie ik het verkeerd?

Greetz menno

p.s. geweldig ding voor het geld vind ik

Comment

• lj djcenter
                    • Jul 2003
                    • 148

Ja er zit draadloos internet op. Is soms eens handig als ik thuis zit en het is te warm om binnen te zitten. De hotspots rijzen als paddestoelen uit de grond. Er is nog een foto waar de mousse is verwijderd voor de koeling. Volgende week draait de laptop proef op een fuif als er koelingsproblemen opduiken zal ik erna dan voor een oplossing zoeken

Ja is een laptop van het kruidvat, Voor de toepassing waar de laptop voor gebruikt wordt meer dan genoeg

ps, er wordt een reserve laptop voorzien ingeval van problemen

greetz tom

Comment

• rene.derksen
                      • Feb 2004
                      • 649

En hoe doe je dat onder de laptop? Daar zit welliswaar geen koeling maar word in sommige omstandigheden wel extreem heet., anders eens kijken naar een koelplaat voor onder je laptop. Dat is een plaat op usb waar een paar fans in zitten en daarboven op kun je je laptop kwijt.
                      Licht is altijd zwaar.

Comment

• Andree
                        • Aug 2001
                        • 119

Ja, Hele mooie koffer.

Ik ben nog op zoek naar een leuke koffer voor mijn laptop. Ik hoef hem er niet in te laten dus koeling speelt niet.

Zijn er koffers echt op de markt met van flightcase spul?

Ik ben niet zo handig dat ik die koffer kan maken.

Ik verder alles in Prodjuser zitten en die hebben het niet.

groeten

Andree
                        Het kan in Almere

Comment

• VERVALLEN

Zo te zien, ook die opening heb ik gezien denk ik toch dat die laptop processor zal afzien. De kist is enorm mooi gemaakt, echt chapeau! Nette afwerking, schuim en mousse nejes op maat, ...

Maar toch denk ik dat het beter zal zijn om tijdens gebruik je laptop "uit" de case te halen, en gewoon los naast uw rest van de apparatuur te zetten. Tenslotte dient uw case voor transport ook he! Dus dan zal dat niet hinderen van dat kistje tijdens gebruik leeg in de vrachtwagen of onder uw dj-tafel te zetten he

In ieder geval, doe uw processor die hete omgeving niet aan!
                          Anders kan je snel nieuwe laptop kopen.

Succes voor de rest

Comment

• mennobroere
                            • Apr 2003
                            • 89

Beste Tom

Ik heb hem laatst als SMS Server gebruikt op een feest, het was flink warm in de zaal en geen enkel probleem gehad met de hitte.

Er waren zelfs momenten dat de ventilator niet draaide. een collega van mij heeft ook dezelfde en heeft hem ook in een kistje gebouwd zal kijken of ik wat foto's kan posten.

Greetz Menno

Comment

• lj djcenter
                              • Jul 2003
                              • 148

@ Lj martin de case was voorgemaakt en is van road ready makelij, enkel de mousse heb ik gedaan. Ik zal niet lopen pronken met iemand anders zijn werk..

Voor de geintresseerden het type nummer van de case is RRLUC

Comment

Working...