Schema Master audio TP1500

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Staaf
    • Feb 2003
    • 398

Schema Master audio TP1500

Heeft er iemand het schema van de Master Audio TP1500 versterker. 'K heb ergens een probleem met het afstellen van de Bias. Als de Amp koud staat tot +/- 7 graden klopt er ergens iets niet in de ruststroominstelling en staat de versterker ronduit te kraken. Wordt deze warmer is het probleem over.

Heeft er hier trouwens iemand ervaring met de firma RSL (invoerder)? Ik krijg van deze mensen gewoon geen enkele feedback[}]. Ze antwoorden zelfs niet op mails. Vind ik gewoon niet kunnen voor een PRO licht - en geluidsfirma.
    Nobody is a virgin; life fucks us all!
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

ligt eraan naar wie je mailt .......

Heb zelf goede ervaringen met die firma. Mischien heb je gemaild naar iemand die er niet meer werkzaam is.. Het personeel verandert nogal eens van plek.

Je kan toch ook gewoon bij je leverancier terecht met je klacht.
    Neem aan dat als je deze versterker hebt gekocht ook de papieren bijzaten ??

Comment

• Staaf
      • Feb 2003
      • 398

Versterker heb ik tweede hands aangekocht. Zit er toevallig een schema bij de handleiding?

Comment

• Dikke Foaf
        • May 2003
        • 618

Outsource your IT infrastructure and software with confidence and without investment so you can fully concentrate on your core business. That's what Hostbasket offers you building on years of experience.

Zij gebruiken de TP1200
        Daarvoor ook de AD700 en AD1000 (die ze overigens zelf repareerden). Hiervoor hebben ze dus wellicht de schema's, misschien ook wel van de TP1200... Contacteer hen eens...

Comment

• Staaf
          • Feb 2003
          • 398

@ Dikke foaf; ik heb hen gemaild.

Comment

• nightline
            • Oct 2002
            • 1001

citaat:Geplaatst door Staaf

Heeft er iemand het schema van de Master Audio TP1500 versterker. 'K heb ergens een probleem met het afstellen van de Bias. Als de Amp koud staat tot +/- 7 graden klopt er ergens iets niet in de ruststroominstelling en staat de versterker ronduit te kraken. Wordt deze warmer is het probleem over.

Heeft er hier trouwens iemand ervaring met de firma RSL (invoerder)? Ik krijg van deze mensen gewoon geen enkele feedback[}]. Ze antwoorden zelfs niet op mails. Vind ik gewoon niet kunnen voor een PRO licht - en geluidsfirma.

Ik kom erg vaak bij RSL, en jou bevindingen vallen mij niet eens op.
            Er werken daar een aantal ( niet allemaal ) arrogante kwasten, die je nooit terug bellen ( ook al is dit toegezegd), en voor service moet je daar echt niet zijn.

Groeten

Jack