Versterker rechts geen geluid meer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Scarface
    • Dec 2004
    • 3

Versterker rechts geen geluid meer

Hallo ik ben nieuw hier en heb direct een vraag namelijk:
    Ik heb een Stereo set van de Mitsubishi namelijk: DA-P600 voorversterker, DA-A600 eindversterker en nog veel meer zoals platenspelers,equalizer, mengtafel, tuner etc.
    Nu ben ik gister bezieg geweest om 2 extra luidsprekers aan te sluiten op mij stereo (ik heb A en B speaker kanalen) nu ik alles aangesloten heb geeft de versterker rechts geen geluid meer weer, zover ik heb gezien, zijn er geen zekeringen uit. Wie kan mij helpen? P.S. de Rechter analoge watts/8ohm meter doet het nog wel
    Het kan me niet hard genoeg gaan!
  • Dikke Foaf
    • May 2003
    • 618

te weinig informatie, heb je zelf al iets geprobeerd? zoja, wat dan? Ik zou bijvoorbeeld beginnen met die 2 extra speakers er eens terug af te halen...
    Is dit trouwens geen hifi?

Comment

• Scarface
      • Dec 2004
      • 3

Ik heb de 2 extra speakers er direct weer afgehaald, en de componenten opnieuw aangesloten, ook gekeken naar kapotte zekeringen in voor en eind versterker, zover te zien waren er geen kapot, bedrading luidsprekers nagekeken en opnieuw aangesloten maar het blijft het zelfde zoals eerder beschreven

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

Hmmm, hoelang zou dit topic nog leven, een minuut, een uur?, wie zal het zeggen ....
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Scarface
          • Dec 2004
          • 3

Als ik deze topic in een verkeerd forum heb gezet moeten jullie het maar zeggen, want dan zet ik 'm wel ergens anders neer,ik ben hier nieuw en weet dus niet precies waar ik bepaalde vragen moet neerzetten

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

a als de meter het doet wees dan niet bang :
            dan ligt het niet aan de ingang,
            b ff weer als vanouds proberen, doet-ie het wel is je extra rechter speaker kaduuk,
            doet-ie het niet dan heeft je eindbak een nieuwe truuk..
            Verder ideaal HIFI-forum topic,
            vandaar : een slotje van die ouwe sinterpik.

Comment

Working...