Gezocht Schema Crest 7001 amp.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksev
    • Jul 2007
    • 365

Ik heb besloten om de gehele versterker uit elkaar te halen en alle soldeer-verbindingen te controlleren.

Ik weet niet of iemand wel is beter naar die tempratuur sensor heeft gekeken, het is gewoon een LM35DP in een package waar een standaard transistor in zit. Hij zit dus ook gewoon op het koel element waar de eindtrap zich ook op bevind. Dus dat er te veel stof op of rond dat ding zit is volgens mij ook niet helemaal waar.

Als je de datasheet bekijkt is het niet het beste temperatuur sensor`tje. [FONT=Arial][FONT=Arial]
    [/FONT][/FONT]

Comment

• Koen van der K
      • Aug 2005
      • 1146

Ik zou 't probleem niet in dingen gaan zoeken waar 't niet in zit. Tenzij 't ding is afgebroken werkt zo'n sensor doorgaans prima. Laat eens een paar stresstestjes op 't ding los (warmte / mechanisch) dan komt er wellicht wat boven water. Lukraak solderingen doortippen heeft mijns inziens weinig nut ... meten is weten.

Succes !
      Meer is minder, minder is meer

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Lukraak solderingen herdoen niet, maar verdacht lijkende solderingen wel. En ik moet zeggen dat ik laatst ook het geluk had dat na het hersolderen van de busconnector de master unit van een BCS50 het ook weer deed. Al was er hier ook over nagedacht en de conclusie gemaakt dat het bijna niks anders meer KON zijn.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...