luidsprekerkabel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark-LED
    • May 2004
    • 822

Hier ook alles Neutrik, kabel weet ik zo niet, het is iig wel een dikke rubber kabel

Comment

• speakerfreak
      • May 2002
      • 1446

tuurlijk is ADerhulzen beter, maar tot nu toe werkt het altijd perfect, schroefjes stevig aandraaien en klaar, dan controleer ik het maar wat vaker:P kabels worden toch niet dagelijks vervoerd
      Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• SjoerdOptLand
        • Jul 2003
        • 261

citaat:Geplaatst door speakerfreak

tuurlijk is ADerhulzen beter, maar tot nu toe werkt het altijd perfect
        Aargh... dan kun je maar beter niet vertinnen en de draadjes er 'naakt' inschroeven. Die vertinde uiteinden waar kracht op gezet wordt door een schroefje (niet geveerd) gaan vroeger of later (altijd op het moment dat het je het slechtst uitkomt) breken!

Groetjes,
        Sjoerd

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Daar kan je de klok op gelijkzetten.
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• flurk
            • May 2003
            • 409

gen.
            Kijk zelf maar eens, een GOED installatiebedrijf zal altijd adereindhulzen gebruiken omdat vertinnen absoluut Not Done is.

Wat doe je dan met speakers die op XLR staan?Het chassisdeel vervangen door Speakon?

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

Xlr's soldeer je dus gewoon. Dus niet alleen de draad vertinnen, maar een volledige soldeerverbinding maken. En dan heb je hier dus geen last van, als je het goed doet tenminste
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• de wtc
                • Sep 2004
                • 5

hier heb ik het er ook doorheen gestampt.
                alles wat mogelijk is met hulsjes. wcd's,speakon en andere shijt.
                want je hebt altijd van die beide hand te rikken, "het werkt toch ook zonder!"

ps: geen pretje als je voorgangers dat nooit hebben gedaan. zit je met het feit dat je alles opnieuw moet doen.
                alles met een stekker weer verbouwen. aargh daar wordt je gek van.
                ps2: kabels voor speakon mooie stevige van omnitronic werkt goed genoeg.
                maar wij hebben zooi, en gaan er wat aan doen!

Comment

• ralph
                  Banned
                  • Aug 2000
                  • 2649

citaat:Geplaatst door de wtc
                  ps2: kabels voor speakon mooie stevige van omnitronic werkt goed genoeg.
                  Ja, heerlijk...van die super stugge k*t kabels...
                  persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar tasker, sommer, belden...en dit is geen willekeurige volgorde....

Speakerkabel 4*2.5mm2 mag wat mij betreft best soepel zijn, ik verwacht van zo'n kabeltje niet dat ik het strak een hoek om kan schoppen, maar wel dat het flexibel blijft, dat is bij omnitronic prul echt niet het geval....Ik heb het geprobeerd, tis ruk!

Comment

• de wtc
                    • Sep 2004
                    • 5

ja niet flexibel maar hier heb je altijd van die trutten, die het voor mekaar krijgen een speaker of een kist op de kabels te lanceren.
                    maar wij hebben zooi, en gaan er wat aan doen!

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

gewoon de ouderwetse rubbermantelkabel, 4 x 2,5 kwadraat, (H05RN) bestand tegen zo'n beetje alle omstandigheden, adereindhulzen erom, en klaar is gerard.

Als de krachtstroom er prima door kan, kan mijn UPA'tje er ook prima aan.

Wegens verder al uitgekauwt : een kerstslotje.

Comment

Working...