Hier ook alles Neutrik, kabel weet ik zo niet, het is iig wel een dikke rubber kabel
luidsprekerkabel
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
tuurlijk is ADerhulzen beter, maar tot nu toe werkt het altijd perfect, schroefjes stevig aandraaien en klaar, dan controleer ik het maar wat vaker:P kabels worden toch niet dagelijks vervoerdDerbi Gpr Project aan de gangComment
-
citaat:Geplaatst door speakerfreak
tuurlijk is ADerhulzen beter, maar tot nu toe werkt het altijd perfect
Groetjes,
SjoerdComment
-
Daar kan je de klok op gelijkzetten.Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Xlr's soldeer je dus gewoon. Dus niet alleen de draad vertinnen, maar een volledige soldeerverbinding maken. En dan heb je hier dus geen last van, als je het goed doet tenminsteHere today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.Comment
-
hier heb ik het er ook doorheen gestampt.
alles wat mogelijk is met hulsjes. wcd's,speakon en andere shijt.
want je hebt altijd van die beide hand te rikken, "het werkt toch ook zonder!"
ps: geen pretje als je voorgangers dat nooit hebben gedaan. zit je met het feit dat je alles opnieuw moet doen.
alles met een stekker weer verbouwen. aargh daar wordt je gek van.
ps2: kabels voor speakon mooie stevige van omnitronic werkt goed genoeg.maar wij hebben zooi, en gaan er wat aan doen!Comment
-
citaat:Geplaatst door de wtc
ps2: kabels voor speakon mooie stevige van omnitronic werkt goed genoeg.
persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar tasker, sommer, belden...en dit is geen willekeurige volgorde....
Speakerkabel 4*2.5mm2 mag wat mij betreft best soepel zijn, ik verwacht van zo'n kabeltje niet dat ik het strak een hoek om kan schoppen, maar wel dat het flexibel blijft, dat is bij omnitronic prul echt niet het geval....Ik heb het geprobeerd, tis ruk!Comment
-
gewoon de ouderwetse rubbermantelkabel, 4 x 2,5 kwadraat, (H05RN) bestand tegen zo'n beetje alle omstandigheden, adereindhulzen erom, en klaar is gerard.
Als de krachtstroom er prima door kan, kan mijn UPA'tje er ook prima aan.
Wegens verder al uitgekauwt : een kerstslotje.Comment
Comment