XLR Behringer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

XLR Behringer

Ik heb een vraagje, en ben benieuwd of hier al leuke oplossingen voor bedacht zijn.

Ik heb een aantal nieuwe verhuursetjes samengesteld. werken opzich perfect, alleen loop ik tegen een probleem aan

mijn setjes worden aangestuurd met behringer X-Overtjes. niet de van het, maar goed genoeg voor de doeleinden waar ik ze voor wil gaan verhuren. nu is alleen het probleem dat de XLR connectoren achter op de behringer x-overtjes geen vergrendeling voor de plug hebben. nu dacht ik dat dit gen probleem zou opleveren, alleen is het probleem dat wanneer er met deze Cases over hobbelige paden wordt gereden ze de neiging hebben uit de chassis te schieten.. heeft iemand dit al aan de hand gehad en heeft er iemand een oplossing voor bdacht??

GrZ Ron

PS, alle conectoren eruit solderen en vervangen is geen optie, dus graag een handzame oplossing die makkelijk te realiseren is en gebruikszeker

Alvast bedankt
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Mijn EAW processor heeft ook zo'n aansluitingen []
    Ik heb daar nooit problemen mee
    Gewoon weinig hobbelen en dragen
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Mark-LED
      • May 2004
      • 822

Als je ze goed aandrukt lijkt het me niet dat ze er zo snel uit zullen schieten of ik vergis me

Comment

• snoei
        • Apr 2003
        • 168

tape doet wonderen....

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

vastlijmen met dotje lijm uit lijmpistoor ZONDER de lijm aan te strijken: de lijm houdt dan wel vast maar is achteraf makkelijk te verwijderen zonder sporen achter te laten.
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

citaat:Geplaatst door laserguy

vastlijmen met dotje lijm uit lijmpistoor ZONDER de lijm aan te strijken: de lijm houdt dan wel vast maar is achteraf makkelijk te verwijderen zonder sporen achter te laten.
            idd, simpel - goedkoop - handig. zo doen wij het ook hier

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

Das een goeie tip, zo leer je nog eens wat op dit forum.

Bedankt,

(van mij mag er een slotje op, tenzij er nog iemand dringend iets heel belangrijks bij te dragen heeft??)
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• VERVALLEN

Gaffa tape werkt ook betrouwbaar en is zeker ook makkelijk en zonder sporen opnieuw te verwijderen.

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

citaat:Geplaatst door Upgrading your system

heeft iemand dit al aan de hand gehad en heeft er iemand een oplossing voor bdacht??
                  Kep de Behringer CX-2310 nou al een tijdje in mn amprack en die hobbelt vaak behoorlijk... nog nooit een kabel uitgeschoten...

Lijkt me dus volledig overbodig om me zorgen over te maken

Comment

• fratsen
                    • Aug 2003
                    • 22

gewoon ff met een tiewrapje de kabels (input + outputs) aan mekaar vast tie-en
                    Dit moet goed gaan omdat de uigangen wel voorzien zijn van een vergrendening.
                    groeten rick
                    Putting the B back in the Bass.

Comment

• Upgrading your system
                      • May 2003
                      • 1684

citaat:Kep de Behringer CX-2310 nou al een tijdje in mn amprack en die hobbelt vaak behoorlijk... nog nooit een kabel uitgeschoten...

Lijkt me dus volledig overbodig om me zorgen over te maken
                      Ik maak me er niet onnodig zorgen over, het is namelijk al gebeurd.

Nu had ik dit bij een testronde en ik was er zelf bij, geen enkel probleem dus, maar je moet het wel ff weten.
                      en ik heb geenzin om naar een klant te gaan rijden omdat zijn gehuurde setje niet werkt. (slecht voor mijn naam en onnodig omdat ik het weet)

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3150

citaat:Geplaatst door Upgrading your system
                        Ik maak me er niet onnodig zorgen over, het is namelijk al gebeurd.

Nu had ik dit bij een testronde en ik was er zelf bij, geen enkel probleem dus, maar je moet het wel ff weten.
                        WTF!? Wat heb je er dan in g*dsnaam mee gedaan?

Ik had laatst de kabels vervangen door betere... moest nog moeite doen om ze eruit te trekken ook! [:0]

Comment

• Drive inn tnt
                          • Sep 2003
                          • 1082

citaat:WTF!? Wat heb je er dan in g*dsnaam mee gedaan?

Ik had laatst de kabels vervangen door betere... moest nog moeite doen om ze eruit te trekken ook! [:0]
                          Ja moet je ook niet je versterkers oververhit laten raken zodat het hele zooitje vast smelt[].

Maar ja ik ga ook maar een dotje lijm gebruiken Heb ook een behringer x-overtje. Je weet maar nooit moet toch een beetje hufter proef zijn.
                          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• pilot
                            • Nov 2003
                            • 267

Bij mijn vervoer ligt alles achterover echt nog nooit iets los gehad,misschien komt dit omdat een DAP xlr bij een keer stuiteren ovaal wordt.
                            master-qsc en de rest

Comment

• Dikke Foaf
                              • May 2003
                              • 618

Heb veel behringer apparatuur, nog nooit xlr in losgekomen.

Comment

Working...