Wie weet wat dit is?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • john1968
    • Aug 2004
    • 46

Wie weet wat dit is?

Hallo weet iemand wat dit voor een soort mixer is?
    Het is een 19". Kan ik hier bv microfoons mee aansluiten op een ander mengpaneel?
  • dokter dB
    • Nov 2003
    • 1535

ziet er uit als een mixding voor 100V omroepinstallaties... uit de solpijpentijd [8D]
    knoppen en waarden :)

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

qua beknopping en belettering ga ik voor de voorloper van de revox uit , pak m beet , ca 1955......

Comment

• kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

Gewoon een 6 kanaals mixertje met een 2 standen gain op de uitgang. Dus, het uitgangslevel van de 0,75V uitgang is de helft van het uitgangslevel van 1,5V.
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• john1968
          • Aug 2004
          • 46

Kan ik hem gewoon op een mengpaneel aansluiten als ik meer microfoons voor bv een congres nodig heb?

Comment

• Daan Hoffmans
            • Aug 2000
            • 1225

Als jij nog microfoons met din-pluggen hebt...
            Maar ik zou het lekker niet doen, dit ding hoort thuis in een museum, niet on-the-road
            <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

Oud ijzer....
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Jag
                • Nov 2002
                • 319

Zoiets ga je toch niet serieus nog gebruiken :P ?

Comment

• kokkie
                  • Nov 2003
                  • 1166

Nee koop dan idd zo'n goedkoop mixertje, zoals een spirit folio of zo of nog goedkoper van behringer. die doen best wat leuks voor wat ze kosten en je kan er in ieder geval al 10 keer zoveel mee als dit ding.
                  Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...