Beste forummers! een plxje met een 2 tal makken. te weten de ventilator blijft volgas draaien (regeling werkt niet meer), een kanaal van de vu meter indicatie werkt niet meer... Voor de rest werkt ampje nog opperbest!, is er iemand met reparatie tips of een technisch schema van de plx??? bij voorbaat dank!
QSC PLX3402 storing
Collapse
X
-
Uhuhuh...Die PLX-en hebben een probleem gehad met een flatkabel..Dan gingen ze allemaal rare dingen doen...Als het de flatkabel zou zijn, wordt dat kosteloos herstelt, by the way...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW** -
Wat betreft de vu meter kan ik dat begrijpen. Ik ga wel ff met de multimeter in de weer. Naar ik mag aannemen bedoel je de flatcable van het mainbrd naar het printje op het front??
Wat betreft de ventilator: deze wordt toch afhankelijk van temp gestuurd??Comment
-
Dat weet ik zo niet....Maar inderdaad de flatkabel van main naar voor..zeg maar..Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
citaat:Geplaatst door Olaf Duffhuës
Uhuhuh...Die PLX-en hebben een probleem gehad met een flatkabel..Dan gingen ze allemaal rare dingen doen...Als het de flatkabel zou zijn, wordt dat kosteloos herstelt, by the way...
Groeten
JackPowered by AudioMadness....Comment
-
App. speelt voorlopig weer als een nieuwe...: Kwestie van alle leds vervangen op het printje.... Wat betreft de Ventilator.... was iets lastiger: bleken 2 smd c-tjes van 1 NanoF. te lekken in het stuur circuitje van de ventilator (C81 en C85). Joost bedankt voor je schema! helemaal toppie!Comment
Comment