podium

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • let's party
    • Oct 2006
    • 7

podium

ik heb al op i-net enzo een beetje gekeken he. Maar ik ben op zoek naar een bedrijf die podiums verkope. niet van die inklapdingen maar egt een groot proffessioneel podium van 1,50 hoo. Weet iemand hier bedrijven voor of in iedergevaal iets van een zoeknaam ofzo ant als ik podiumbouw intyp krijg ik van alles behalve wat ik nodig heb.
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

layher? hebben die geen podia's?
    ja dus: Welkom bij Layher
    succes
    Last edited by Funmaker; 12-10-06, 23:56.
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Joost_A
      • Apr 2005
      • 45

Ten eerste: leer eerst maar eens netjes schrijven. Dan leveren de zoekresultaten bij Google vast wat meer relevante "hits" op.

Om toch even aardig te zijn, informeer bij Gigant of Stageco.

Joost

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Toch zijn die "inklapdingen" zeer veel gebruikt, je kan ze koppelen en tot heel hoog gaan met de poten.

anders wordt het een steigerbouwer bellen.. layer is een steigermerk dat vaak wordt toegepast, maar veel steigerbouwers hebben ervaring met podia.. informeer het eens..

maar als je het met stagedeck niet meer af kan wordt het bes een aardig evenementje.

gigant of stageco kan je idd proberen, als die het niet hebben, bestaat het niet
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

Naast layher worden Prolyte stagedex ook veel gebruikt.
          exit night into LIGHT

Comment

Working...