zelfbouw podium

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • movinghead
    • Aug 2001
    • 559

Volgens mij hebben ze de zelfde in De Oosterpoort... en anders lijkt het er erg op.
    Daar hebben ze om de ongeveer 40 cm een stukje klitteband er op zitten.
    Moet je misschien af en toe eens vervangen, maar das het werk niet.
    [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• beyma
      • Oct 2002
      • 1614

Hallo Rinus,

Ja inderdaad, ik heb de selectie overleefd en heb mijn baan behouden!

Oke, back to topic
      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Bobbo
        • Jan 2005
        • 41

Even over die tayrips om de stoelen te koppelen,waar komt die regel vandaan?
        Maak het ook mee in zalen waar de stoelen gewoon op de grond staan.
        En dat wel door geheel Nederland, dus het lijkt me niet verzonnen door een of andere lokale brandvinder.

En dan die railing, als je eens tijd hebt zou je daar dan eens in willen duiken.
        Collega van me is eens van het podium gedonderd 1,2 mtr., en heeft toen zijn been gebroken.
        Lopen daar nu nog rechtszaken over met de bühne bouwer.
        Vandaar mijn interesse.

Nivtec is een zeer mooi systeem geloof mij, maaarrrrr, na 1 jaar "normaal gebruik" beginnen er toch wel grove mankementen op te treden. Met de deeltjes van onze jongens uit Leek nog geen ervaring, wel met Kleu (Duits merk).
        Kan zeker tegen een stootje, en alles is keurig van de juiste papieren voorzien. Is gewoon simpel, dus er kan dan ook weinig aan stuk gaan.

Groet!
        Redelijkheid en Billijkheid... tja....

Comment

• beyma
          • Oct 2002
          • 1614

Ik heb mij laten vertellen door zo'n spuit 11 dat het koppelen van de stoelen, de bedoeling heeft te voorkomen dat bij brand alle stoelen los door de ruimte gaan zwerven. (als alle mensen in paniek gaan rond rennen en zo)

Over die leuning, geen idee hoe ik je daar verder mee kan helpen, het is bij ons een ongeschreven regel dat we dat gewoon doen vanaf die hoogte. En wel om de reden dat ons dan geen nalatigheid kan worden aangerekend....
          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• benjyvbrink
            • Apr 2007
            • 2

wij werken al een hele tijd met nivtec en het gaat goed hoor met klitteband.na een half jaar a jaar moet je de klitteband vervangen! thats is it:P

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5430

Ha die benjy,

Ga jij FF lekker die koe die al anderhalf jaar in de sloot ligt er uit trekken?
              Hoe oud is jullie nivtec materiaal?
              En is dat na 1 jaar van "normaal gebruik" bij jullie ook een beetje aan het "mankeren" geslagen?
              Want wat is normaal he?
              Alleen maar gebruiken (misbruiken?) of ook wat aan onderhoud doen enz.?
              een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• benjyvbrink
                • Apr 2007
                • 2

rinus

haha rinus goeie...nee we hebben het nu 4 jaar....ongeveer 100 platen werkt nog steeds goed hoor...ik persoonlijk vind het prima spul en werkt beter dan stagedecks(is persoonlijk) alleen...kwa onderhouw moet je er af en toe wel wat aan bijstellen ja

gegroet!

Comment

Working...