entertainment rigging van harry donovan

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MeElmo
    • Aug 2003
    • 45

entertainment rigging van harry donovan

ik zag net in zichtlijnen het nieuwe boek van harry donovan. weet iemand toevallig waar ik dat boek kan bestellen voor een redelijk prijs? als ik het uit de states moet bestellen wordt het wel een heel erg duur boek.
    mischien weet jij het rinus??
    SHA\'MON..... auw..
  • G-LiTe
    • Apr 2004
    • 196

Hoi Elmo,

Ik dacht dat je het nog steeds kan bestellen via Plasa in Engeland, daar heb ik het destijds in ieder geval besteld.
    Kan je het boek erg aanbevelen, het is lijvig naslagwerk over rigging, maar je moet wel je weg weten te vinden doorheen de amerikaanse eenheden.
    Als je op zoek bent naar nog interessante boeken aangaande rigging kan ik je het boek van Peter Hind : Aluminium Structures In The Entertainement Industry ook van harte aanbevelen. Het laatste bevat wel enkele foutjes, maar Peter heeft me verzekerd dat deze bij een volgende druk weggewerkt zouden zijn.

G-LiTe
    Oneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuen

Comment

• MeElmo
      • Aug 2003
      • 45

top...... ik ga meteen ff kijken.

"net gevonden en geprobeerd, maar helaas ik heb geen creditcard..[xx(]""
      SHA\'MON..... auw..

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

HAHAHA Had je maar lichtman moeten worden Elmer [][][]
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5430

citaat:Geplaatst door MeElmo

ik zag net in zichtlijnen het nieuwe boek van harry donovan. weet iemand toevallig waar ik dat boek kan bestellen voor een redelijk prijs? als ik het uit de states moet bestellen wordt het wel een heel erg duur boek.
          mischien weet jij het rinus??
          Hallo Elmo...
          ik moest wel lachen... exact hetzelfde boek had ik pakweg een jaar geleden ook als eens in ZL besproken (ik heb nog wel eens contact met 'Scary' Harry).
          Dat boek is nou eenmaal duur maar ook wel een pil van jewelste: met dik 1000 pagina's is het voor de komende 5-10 jaar zeker de ultieme rigging bijbel.
          maar voorlopig kun je met het rhino rigs cursusboek toch ook een heel eind komen... of mis je daar iets speicaals in? laat het mij weten!
          (als je zelf gaat bestellen/importeren betekent dat nog eens een euro of 40-50 aan transport en inklaring en btw.... te betalen bovenop de prijs die op de site van Harry genoemd wordt!).
          zoek maar eens op
          This website is for sale! riggingseminars.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, riggingseminars.com has it all. We hope you find what you are searching for!

&

je kunt ook proberen wat het kost bij de Int Film&Theaterbookshop op het Leidseplein

groeten
          rinus
          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• MeElmo
            • Aug 2003
            • 45

ik heb al gekeken op die sites voordat ik dit las, maar toch bedankt. ik wordt nog gebeld door Int Film&Theaterbookshop als ze hem binnen hebben. ik kwam er toevallig laatst langs. ik heb veel geleedr van je mooie boek rinus, maar er zullen tog altijd dingen instaan die ergens anders wel staan. daarom wil ik graag dat boek eens lezen. het kan nooit kwaad. maar zolas je al zei hij is zo "niet goedkoop". of ik kan het boek eens van je lenen, dat zou veel dinero's zchelen. drachten is nie zover weg..

wees gegroet,

elmer de boer
            SHA\'MON..... auw..

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

zoerk het isbn-nummer eens op, en ga langs een goed gesorteerde boekhandel. Dn valt die transport/invoerherffing wel mee, kan ik melden.

Comment

• design
                • Nov 2003
                • 57

ISBN: 0972338101

David

Comment

Working...