Verlinde LI-10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DidierB
    • May 2003
    • 337

Verlinde LI-10

Het is misschien een heel rare vraag, maar kent iemand het gewicht van een Verlinde LI-10? Vreemd genoeg staan deze gegevens niet in de handleiding, en op de website van Verlinde is natuurlijk ook niets meer te vinden...

Het zou wel het exacte gewicht moeten zijn want schatten kan ik ook. En ik kan 'm niet wegen want mijn weegschaal is defect [:I]

Groeten,

Beghin Didier
    Ampli bvba
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5429

Hallo Didier,
    de beste wensen in dit nieuwe jaar, waarin we hopelijk exacter kunnen worden in antwoorden en ook de vragen....
    Van de (Litachain) Li-10 zijn meerdere versies geproduceerd, qua hijsvermogen en snelheid, het zijn de afgeleiden van de B-series (Eurochains) van Verlinde, die maar een paar jaar gelopen hebben, en toen zijn vervangen door wat nu de 'compact'-series wordt genoemd.
    Maar houdt het voor een 1 tonner met 4m/min + 20m ketting maar op ca. 65kg. Die ketting daarvoor weegt ca. 1kg/m, dus heb je een andere lengte kun jet het ook wel schatten.
    Wil je exacte opgaves dan moet ik ook het exacte type (snelheid/hijsvermogen enz) weten....
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• DidierB
      • May 2003
      • 337

Beste Rinus,

Alvast ook een gelukkig nieuwjaar, zoals aan iedereen op dit forum trouwens.

Ik had er inderdaad aan moeten denken van wat exacte gegevens te verstrekken, maar met je voorbeeld zit je er vlak op. Alleszins bedankt dus.

Mvg,

Beghin Didier
      Ampli bvba

Comment

Working...