Hellow,
Ik ben op zoek naar Aluminium buizen met aan beide (of 1) uiteinde een clamp of een soort van klik-sluiting zoals je wel eens ziet bij rolsteigers (claw-clamp?). Bij Doughty noemt men zoiets een "boom arm", maar deze vind ik met max 1m lengte. En die van de rolsteigers zijn neem ik aan niet echt geschikt of veilig genoeg voor gebruik in de licht-business (wat een woord
)
om gelijk een hoop vragen uit te sparen : waarvoor zou ik zoiets gebruiken... wel : om bijvoorbeeld al eens een mheadje of stukje truss wat lager, en stabieler dan met een steel, onder een trussconstructie te hangen.
wie oh wie kan mij helpen[:I][:I]
edit door MOD: onderwerp verhuisd naar juiste onderdeel, ik lees klammen en alu..dat lijkt aardig op riggen!
Ik ben op zoek naar Aluminium buizen met aan beide (of 1) uiteinde een clamp of een soort van klik-sluiting zoals je wel eens ziet bij rolsteigers (claw-clamp?). Bij Doughty noemt men zoiets een "boom arm", maar deze vind ik met max 1m lengte. En die van de rolsteigers zijn neem ik aan niet echt geschikt of veilig genoeg voor gebruik in de licht-business (wat een woord
) om gelijk een hoop vragen uit te sparen : waarvoor zou ik zoiets gebruiken... wel : om bijvoorbeeld al eens een mheadje of stukje truss wat lager, en stabieler dan met een steel, onder een trussconstructie te hangen.
wie oh wie kan mij helpen[:I][:I]
edit door MOD: onderwerp verhuisd naar juiste onderdeel, ik lees klammen en alu..dat lijkt aardig op riggen!

Comment