leuke creatie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • helios
    • Jun 2002
    • 16

leuke creatie

Deze vond ik ook wel bijzonder.
    Het geheel was zo´n 20 meter hoog en die 18 Axys toppen (toch goed voor zo´n kilo of 50 per stuk schat ik), hingen met 2 elektrische takels aan een klaptruss die boven op het geheel was gelegd. Die dj staat op een meter of 3 hoogte en dit alles rust op de houten blokken op een drassige ondergrond, met slecht weer op komst...... do the math.....
    Roept u maar!

• jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Leuk bedacht, maar als ik zo dat terrein zie... Is dat bouwwerk met inhoud niet een beetje erg groot voor zo'n feestje?

Trouwens, over dat slechte weer opkomst... Er zouden maar zeilen gespannen zijn om die toren af te dichten, da's gewoon vragen om problemen (gelukkig is dat niet gebeurt).

BTW, waar was dit voor? De nationale hippy bijeenkomst?

Mzzl,
    Jurjen

Comment

• vic
      • Jun 2003
      • 93

jullie moeten toe geven dat het er wel mooi uit ziet. wat voor mh s hangen daar en wat voor speakers.
      Maar heeft dit het de dg overleeft zou me verbazen als je kijkt hoe het eruit ziet op de 2e foto elke poot eindigt gewoon op 1 enkel puntje lijkt me toch dat dat niet erg stevig staat

greetz
      vic

Comment

• kwaak
        • Jun 2003
        • 177

damn das groots opgezet. volgens mij staat het ook nog eens op een verkeerde locatie, hoeveel mensen wonen in dat gebied? zakt het ook niet een beetje weg met drassige grond en al dat gewicht? maar het ziet er al met al wel erg leuk en groots uit.

greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• hansje
          • Jun 2003
          • 40

Dit was in Ratingen bij Dusseldorf, technofeestje op natuurpark Blauer See, het lijkt kleiner dan het was, want er waren iets van 8000 bezoekers. Oja, links en rechts staan ook nog een batterij subs en toppen. Ik geloof echt niet in die rode spanbanden, en schoren doen we ook niet...(Maar Duitsland is toch zo TUV??)

Comment

• FiëstaLj
            • Oct 2000
            • 2068

Weet je ook welke trussen er precies gebruikt zijn etc ??

Anders lijkt het me nogal gelul in de ruimte om te zeggen dat het er slecht uitziet..

Ik vind het er best netjes uitziet, en dit is ook geen setje dat de plaatselijke marktverzieker ff neerzet... hier zal dus wel over nagedacht zijn..

Dus wat voor trussen ? welke speakers hangen er precies ? hoeveel wegen die ? etc.. etc...
            Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Comment

• kwaak
                • Jun 2003
                • 177

eh jah en wat wil je hiermee zeggen als ik vragen mag?
                ziet er wel leuk uit hoor!!!!
                greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

citaat:eh jah en wat wil je hiermee zeggen als ik vragen mag?
                  er zijn ook andere manieren om het frontsysteem te hijsen.

bovenstaand was van Hof-audio, bij het concertgebouw-orkest op het museum plein. GS afgelopen jaar, de kranen een jaar ervoor.

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3150

Volgens mij hadden wij ook die enorme tent van MacGuyver laatst hier in Den Haag staan bij het Binnenhof, maar k kan me vergissen. Verder ziet dat er ook leuk uit...

Mzzl,
                    Jurjen

Comment

• ledje
                      • Aug 2001
                      • 77

citaat:Geplaatst door vic

jullie moeten toe geven dat het er wel mooi uit ziet. wat voor mh s hangen daar en wat voor speakers.
                      Maar heeft dit het de dg overleeft zou me verbazen als je kijkt hoe het eruit ziet op de 2e foto elke poot eindigt gewoon op 1 enkel puntje lijkt me toch dat dat niet erg stevig staat

greetz
                      vic
                      De PA word geleverd door Duran Audio te Nederland .... De PA is een nieuw systeem wat is ontwikkeld door Duran Audio het is Axys Target op die lokatie hadden we 8 toppen Target perkant en 1 GROTE centercluster van 16 Target Bassen , De ruimte tussen de bassen zorgt voor een koppeling van 32 Target Bassen. Als Infill hadden we 2 bassen 2 toppen perkant van Axys Arena. De moving-heads zijn van Martin ( mac 600 )

greetzzz

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                        • Jun 2001
                        • 1429

Wat denken we van deze foto:

Is 1 of ander hulpstukje waarmee ze een truss op een layer 'staander' monteren?
                        En staat daar dan vervolgens die hele toren op?
                        Hmzzzzzzzz

Comment

• kwaak
                          • Jun 2003
                          • 177

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

Volgens mij hadden wij ook die enorme tent van MacGuyver laatst hier in Den Haag staan bij het Binnenhof, maar k kan me vergissen. Verder ziet dat er ook leuk uit...

Mzzl,
                          Jurjen
                          jah dat kan kloppen die tenten staan volgens mij vaak opt binnenhof en voor het kurhaus!
                          greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• vic
                            • Jun 2003
                            • 93

ik vroeg me idd ook al af net als showtechniek
                            of die hele toren op dat ene puntje stond [xx(]kan me niet voorstellen dat dat stevig is

greetzz
                            vic

Comment

• AJB
                              • Jul 2003
                              • 2289

Het geheel lijkt mij van een net iets te hoog houtje=touwtje gehalte...
                              Hulpstukken zien er ook niet echt profi uit...
                              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                              ------------------------------------------------
                              Arvid Buit
                              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...