Ik heb pas een luidspreker-systeem aangeschaft dat men ook kan laten vliegen. In een aantal omstandigheden zou ik dit een mooie oplossing kunnen bieden. De topkasten wegen 55 kg per stuk, en ik zou er graag 2 per kant laten vliegen (dus 110kg per kant). Het topkasten zijn uitgevoerd met vliegstips dus dat is geen probleem, en ik ben van plan om de originele rigging-kit aan te kopen. Zou ik de boxen best aan de binnenkant of aan de buitenkant van de statieven hangen ? (doorbuigen of opspannen van truss)
Mijn vraag is nu : welke windup-statieven gebruik ik best ? en welke truss (30cm, 40cm, triangle, square) ? Lengte van de truss zou maximaal 12 meter zijn, en er zou ook nog wat licht bij moeten: laten we zeggen 2x4-bar + 2x6-bar + 4 of 6 scans (of MH's). Hoogte boven de grond zal toch 4 tot 5 meter zijn.
Ik heb momenteel VMB TE64Pro, en Eurotruss FD33, maar ik denk dat ik ver boven de specifikaties van statieven en truss zal komen als ik er nog eens 250 kg speakers bij ga hangen ...
Mijn vraag is nu : welke windup-statieven gebruik ik best ? en welke truss (30cm, 40cm, triangle, square) ? Lengte van de truss zou maximaal 12 meter zijn, en er zou ook nog wat licht bij moeten: laten we zeggen 2x4-bar + 2x6-bar + 4 of 6 scans (of MH's). Hoogte boven de grond zal toch 4 tot 5 meter zijn.
Ik heb momenteel VMB TE64Pro, en Eurotruss FD33, maar ik denk dat ik ver boven de specifikaties van statieven en truss zal komen als ik er nog eens 250 kg speakers bij ga hangen ...
Comment