Dit is een wel heel ernstige fout...
rigging foutje?
Collapse
X
-
Labels: None
-
Iets met "the show must go on"? Op een gegeven moment gaat er ook heel kort even een volgspot aan. Ik vermoed dat de crew instructies van hogeraf heeft gekregen hoe te handelen in dit soort gevallen, of die kregen ze daar on-the-spot door de intercom.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Het licht gaat juist uit.......
grtz
Nes
Vandaag zag ik een rigging staaltje,
waarvan ik denk dat dat niet zo snel fout zal gaan?
[IMG]Rigging-Austria.jpg[/IMG]
(met excuses dat het plaatje niet in 1 x wil).
Sorry NesGeluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
-
De rest van de show werd afgelast na het ongeval.
@Nes
Mijn Avira Antivir is het ook niet zo eens met jou linkje.Last edited by vasco; 06-05-14, 12:29.
Comment
-
Het lijkt er op, dat de luidsprekers aan de onderzijde gebruik maken van de 35mm top-head. Als er aan de bovenzijde dan ook nog een bout in zit (dit soort luidsprekers hebbem inserts aan de bovenzijde). dan lijkt me de bevestiging in het frame OK. De inserts worden in dat geval niet op trek belast.
Blijft over de koppeling naar de buis (van de tent?, waarvan verder niets zichtbaar is. Een safety zou hier geen overbodige luxe zijn.
Blijft giswerk vanaf een foto.
SpeakertechJe mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sıComment
-
Het lijkt er op, dat de luidsprekers aan de onderzijde gebruik maken van de 35mm top-head. Als er aan de bovenzijde dan ook nog een bout in zit (dit soort luidsprekers hebbem inserts aan de bovenzijde). dan lijkt me de bevestiging in het frame OK. De inserts worden in dat geval niet op trek belast.
Blijft over de koppeling naar de buis (van de tent?, waarvan verder niets zichtbaar is. Een safety zou hier geen overbodige luxe zijn.
Blijft giswerk vanaf een foto.
Speakertech
wordt aangelegd. De tentconstructie had ik nooit eerder gezien, maar
was echt super degelijk. Betonnen bevestigingsplaten met iets van M100?
en een stalen hangconstructie waaraan je wereldbol kwijt kunt (bijna dan).
Excuses voor het plaatje nog.
Sinds ik imageshack niet meer gebruik heb ik nog niets anders gevonden
wat me bevalt. Baal ook een beetje dat al m'n foto's op icloud staan,
maar dat ik daar niet bij kan.
Ook wel jammer dat het forum een url wenst en niet kan uploaden
van mijn computer, iets wat FB bijvb. wel kan.
Met excuses aan Sander voor het verstoren van z'n post.
grtz
NesWeest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
Comment