Een goede avond allemaal.
Bij ons op school heb ik eindelijk de directie overtuigd dat het tijd is voor een mooie truss in de aula van onze school.
Ik mag school hierbij helpen, dus da's mooi!
De FD34 squaretruss zal ongeveer 10 meter lang worden en moet veilig bevestigd worden.
Wat is in onze situatie de beste manier om de truss te bevestigen?
De truss hoeft niet meer naar beneden te kunnen. Zijn dan gewone hijsbanden om de truss en hbalk (aan elkaar gemaakt met een harp) genoeg,
of zijn hier speciale klemmen voor, die dus langer zijn dan 300mm.
Boven het houten plafond van panlatten zit een enorme H balk met een breedte van 31,5cm, een hoogte van 65cm en een dikte van 3cm. Een beste balk dus, zoals op de fotos te zien is.
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken,
Groetjes Niels Peters
Bij ons op school heb ik eindelijk de directie overtuigd dat het tijd is voor een mooie truss in de aula van onze school.
Ik mag school hierbij helpen, dus da's mooi!
De FD34 squaretruss zal ongeveer 10 meter lang worden en moet veilig bevestigd worden.
Wat is in onze situatie de beste manier om de truss te bevestigen?
De truss hoeft niet meer naar beneden te kunnen. Zijn dan gewone hijsbanden om de truss en hbalk (aan elkaar gemaakt met een harp) genoeg,
of zijn hier speciale klemmen voor, die dus langer zijn dan 300mm.
Boven het houten plafond van panlatten zit een enorme H balk met een breedte van 31,5cm, een hoogte van 65cm en een dikte van 3cm. Een beste balk dus, zoals op de fotos te zien is.
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken,
Groetjes Niels Peters

Comment