Prolyte H40R

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tha_dj
    • Jan 2004
    • 375

Prolyte H40R

Tijdens het surfen op het web, kwamen we er dus achter dat er nieuws is van prolyte !!!

http://prolyte.com/documents/PS%20Product%20news%20H40R.pdf

Maar nu de vraag, zijn er al GROTERE bedrijven die grotere aantallen overwegen, vanwege de compactheid, enz ???

Ben eigenlijk wel een beetje benieuwd of het een geaccepteerd truss type gaat worden in de branche !
    Zie er de voordelen enigszins wel van in, maar loont het om er als klein bedrijf op te duiken, gezien het bij huren, enz.
    your light !
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5429

Naar wat ik van de "Leeksters" begrepen heb was het een antwoord op de vragen uit de markt.
    Net zoals je zelf al zegt ziet men er op veel gebieden duidelijk de voordelen van in.
    (Al denk ik dat ze met het verbeteren nog wel een paar extra stapjes hadden kunnen doen).
    Maar wie er precies van de grotere bedrijven dit type gaat / is gaan voeren
    kun je het best bij de fabrikant zelf opvragen.

Een nieuw trusstype gaat nooit meteen in grote aantallen.
    Al lijkt met me overduidelijk dat dit trussje zeker een duidelijke plek in de markt gaat innemen.
    Binnen een paar maanden zullen ze in het Limburgse ook echt wel op deze fabricage-kar springen.
    (Want het zelf iets bedenken / verbeteren / ontwerpen is daar nog steeds niet van de grond gekomen).
    Last edited by rinus bakker; 18-11-11, 18:15. Reason: "k" vergeten ;-)
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by rinus bakker
      Al denk ik dat ze met het verbeteren nog wel een paar extra stapjes hadden kunnen doen.
      Zie ik dat nou goed, als je meerdere truss stukken aan elkaar koppelt de bodem braces niet op dezelfde afstanden van elkaar blijven zitten, betekent dat je dus voor symmetrie goed op moet letten hoe je verschillende stukken / lengtes gebruikt.
      Het idee achter de box attachment ontgaat me een beetje, behalve als passtukje, dus zeg maar een mini lengte.

Op zich wel slim truss systeem, en dit kan goed voor wat extra omzet zorgen in slechte tijden...

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5429

Zou er niet eerder een verschuiving in de markt van Prolyte zelf zal gaan plaatsvinden:
        Minder verkoop H40V en meer van H40R.

Het is echt een heel erg duurzame truss....
        want je hebt er minder vrachtwagen- en opslag-ruimte voor nodig...
        en minder hoekstukken en wat dies meer zij, en daarmee dus minder grondstoffen.
        En hij is ook wat minder zwaar en gemakkelijker te monteren, dus ook eens heel erg Arbo-zaam.
        Goh,
        ik zou zo op zo'n afdeling met politiek correcte l*lkoek-praat kunnen beginnen, vrees ik.
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• DJ Antoon
          • May 2005
          • 1681

Originally posted by rinus bakker
          Zou er niet eerder een verschuiving in de markt van Prolyte zelf zal gaan plaatsvinden:
          Minder verkoop H40V en meer van H40R.
          Natuurlijk, maar misschien betekent het ook wel dat er "oud" H40V verkocht word en nieuw H40R aangeschaft in plaats van dat er niets aangekocht word.
          Een ander voorbeeld er zijn "nieuwe" CD spelers van Pioneer (2000) en iedereen wil die, dus worden de oude voor "weinig" verkocht en in plaats daarvan nieuwe gekocht.

Comment

Working...