Afgelopen weekend als sleepkever/huistech druk doende geweest in een feesttent waar Guus Meeuwis kwam spelen. Ergens in de voorbereidingen was het een en ander fout gegaan waardoor de speakertorens van de originele leverancier niet voldeden. Van Ham heeft vervolgens zo ongeveer het onmogelijke gepresteerd door in 4 uur tijd te laden, Brabant te doorkruisen en 2 6 meter speakertorens volgens specificatie afgerokt op te leveren ruim voor opening zaal.
Erg prettig samenwerken en in die tijd mij ook nog eens een basisstoomcursus layher herkennen (ivm aangeven materiaal) gegeven. Chapeau!
Overigens ook thumbs up voor de backlinetech van Guus die ook zijn schouders onder de boel zette en volgens mij de hele crew meetrok in zijn enthousiasme om een toch wel lastige situatie qua planning op te lossen.
Erg prettig samenwerken en in die tijd mij ook nog eens een basisstoomcursus layher herkennen (ivm aangeven materiaal) gegeven. Chapeau!
Overigens ook thumbs up voor de backlinetech van Guus die ook zijn schouders onder de boel zette en volgens mij de hele crew meetrok in zijn enthousiasme om een toch wel lastige situatie qua planning op te lossen.
Comment