Waarde tweedehabds truss?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KlankOntwerp
    • Jun 2008
    • 130

Waarde tweedehabds truss?

Eén van onze locaties wordt verkocht. Daarin hangt een truss-systeem in 8-opstelling van 8 x 8 meter en twee verlengstukken aan de voorkant waardoor het voorste gedeelte 12 meter breed is. De truss is door Flashlight geleverd en heeft ongeveer 7 jaar gehangen op de locatie.

Hoe kan ik de waarde bepalen van de truss?

De truss hangt aan 6 motoren die niet meeverkocht worden. De aansturing van de motoren (het kastje) mogelijk wel. Ook daarvan zou ik de waarde niet weten. De aansturing is een kast met zes toggle-switches, 2 LEDs per switch (groen = omhoog, rood = beneden) en een noodstop met sleutel. Dit alles in een plastic draagbare box met daaraan een 32A-aansluiting en 6 x 16A krachtstroom voor de motoren.
  • FLS
    • Aug 2008
    • 72

Het zal waarschijnlijk wel 30 of 40 vierkant zijn van prolyte en de motorcontoler van lodestar.

Prolyte heeft zijn bruto prijzen al omlaag gehaald dus denk als je er nog 30a40 % van die prijs van kan krijgen dat je wel blij mag zijn.

Motorcontoler (ik weet de bruto prijs niet) dus zou ik als ik jou was bij riggingbox opvragen.

groet

Comment

• KlankOntwerp
      • Jun 2008
      • 130

Dankjewel voor het antwoord, duidelijk verhaal. De Verlinde Stagemakers zitten wat ik begreep niet in de deal maar ook die zou ik op 30 a 40% kunnen inschatten neem ik aan (voor het geval dat die toch meegaan in de verkoop).

Ik had als ik vlakbij de zaal woonde wel zelf uit kunnen zoeken welk merk het was maar ik zit 70 km verderop en de verkoop is morgen, en de vraag werd mij vandaag gesteld, dus nogmaals bedankt voor het meedenken.

Comment

Working...