Astralight truss

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Music Power
    • Apr 2001
    • 382

Astralight truss

Hallo allemaal,

Aan gezien ik er nix over kan vinden met de FSF vraag ik ut ff hier.
    Ik kan mischien een aantal metertjus van deze truss kopen.
    Nou wou ik wels weten of dit een beetju goeie truss is. Ga natuurlijk geen zooi kopen.

Kom nou niet gelijk aan met "je mot gewoon prolyte kopen" want dat vraag ik niet.

ow ja deze truss is met speciale koppelingen te koppelen met prolyte.
    Graag jullie reacties hier op

Greetz...Frank
    Greetz...Frank
  • Stijn Vanstiphout
    • Oct 2000
    • 1160

Lees de laatste 2 regels van je post, en je weet meteen waarom je ze beter niet koopt.

mvg,

Stijn Vanstiphout,
    SVD, Klank & Licht & LVL Audio-Visueel
    Belgiƫ

Stijn.Vanstiphout@pandora.be ook op MSN

Stijn Vanstiphout,
    LVL Multimedia
    Belgiƫ

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• timoruitje
      • Apr 2006
      • 44

om is even een oude koe uit de sloot te halen,

wat zijn de voor of nadelen van astralight truss dan??

groeten, Timo

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Die beginnen al met het bijhuren.. succes.!

verder ga ik je om die reden toch aanraden: "Ju Mot gewoon prolyte kope"
        het is geen zooi, maar gewoon slecht bij te huren en/of uit te bereiden.
        die speciale koppelingen zijn leuk, maar is wel moeilijk berekenen. bovendien zijn dat soort koppelingen vaak gillend duur (niemand wil graag dat je op een ander merk koppelt, dat zou betekenen dat je van hun merk afwijkt en dat die dus ook beter kan bevallen waarop jij overstapt. dus houden ze deze prijzen vaak hoog.

Verder zou in ieder geval een serieuze poging tot fatsoenlijk nederlands je best wel sieren.
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• jens
          • Aug 2004
          • 1066

ach als je 9 meter koopt voor een frontruss en de komende jaren goed vooruit kan dan kan je overwegen om het te kopen...

maar als je van plan bent pinkpop podia's met truss te gaan bekleden en je een paar extra meters wil aanschaffen dan zou ik het lekker bij een merk houden. en zeker niet bij deze

de truss zal heus niet bezwijken mits je hem normaal gebruikt. het is wat jij er mee wil doen in de toekomst. wil je veel gaan uitbereiden bijhuren en noem maar op dan zou ik het mooi laten gaan.

een anders doet het soms ook niet voor niks weg

maar ondanks dat mag je best je vraag wat normaler stellen.

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Ik mag aannemen dat Music Power na 6 jaar wel Nederlands heeft geleerd

Comment

Working...