eurotruss hoeken.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joep hofman
    • Jun 2008
    • 11

eurotruss hoeken.

voor school moeten wij met de klas de diploma uitreiking organiseren en we hebben op school vierkante eurotruss FD34 maar nu hebben we hoeken nodig van 135 graden. ik weet dat ze bestaan. alleen nu is de vraag waar kan ik ze huren??? de school waar ik op zit is in eindhoven
    (dus niet te ver uit de buurt a.u.b.)

m.v.g.
    joep hofman
    Last edited by joep hofman; 13-06-08, 14:54.
  • Dirk Wijnen
    • Dec 2006
    • 189

Mischien bij Purple ofzo die hebben namelijk ook Eurotruss,, ligt in Schijndel en het ligt niet gek ver van Eindhoven af. Verder zou ik ook niet weten.
    Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5429

Als ze bij Purple niet te krijgen zijn.... Rentall komt haast om in de Eurotruss.
      En als je het bij Rentall ook niet weten - nou vergeet het dan maar.
      Of is Bemmel al te ver van Eindhoven?
      Nederland is kwa grootte een postzegel vergeleken bij GB, D en F.
      Wat is dan hier de definitie van "in de buurt".
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• DJ_Compact
        • Jan 2004
        • 234

Joep,

Twee jaar geleden hebben wij ook truss bij moeten huren voor de uitreiking op school. We hebben dat gewoon via de schoolleverancier gedaan (vraag maar aan een van de leraren) en toen kregen we ook aardig wat spullen van Rentall. Wat ze dus niet hebben huren ze in Bemmel in, dus je hebt nog geen omkijken ernaar ook nog.

Gr...
        Mjaaaa....

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5429

Ik blijf het knap irritant vinden dan bij de websites van de fabrikanten er een lijstje ontbreekt welke firma's hun merk (en eventueel types) voeren.
          Als je geen aantallen (kwantiteit) gaat noemen is er mijns inzien geen probleem vanuit concurentie-overwegingen ("moooh he, wij hebben er veel meer van dan hun, wat een mutse-smurfen zijn dat eigenlijk"..... zoiets).
          Dit is weer zo'n voorbeeld, en hetzelfde gebeurt meerdere keren per jaar.
          Wat kan toch het bezwaar zijn om het (potentiele) klanten gemakkelijker te maken?
          En volgens mij staat het ook heel stoer - zo'n ellenlange klanten/gebruikers lijst.
          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• joep hofman
            • Jun 2008
            • 11

bedankt!!
            ik kan nu weer een heel eind opweg!!
            kan gesloten worden..

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

weet je wat wel rinus, wanneer je zulke lijsten gaat publiceren krijg je wel een hele administratie hierachter en bovendien zou je moeten bijhouden wat er via tussenhandelaars ook verkocht wordt.

voorbeeld, ik heb die hoek besteld voor de inrichting van een discotheek. wanneer prolyte mij dus registreerd als eigenaar van ten minste 1 135gr hoek die ik al heb geinstalleerd en dus nooit bij mij op de verhuurafdeling is gekomen is er al 1 fout in de website van prolyte.

Of ik heb verschillende van die hoeken en verkoop ze occasion omdat ze nooit verhuurd worden (niet echt een courante hoek immers) en ik sta geregistreerd als verhuurder van die hoeken terwijl ik ze niet meer heb.

Dit zou dus betekenen dat je verbinding zou moeten houden met prolyte/eurotruss of welke ook om dit te updaten.

ben bang dat dit lastig gaat worden.
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Nookes
                • Mar 2008
                • 10

Prolyft doet dit anders wel voor hun motors. Die zijn allemaal voorzien van een tag.
                Some people believe if you play a Microsoft Windows cd backwards it plays satanic messages. That's nothing, if you play it forwards it installs Windows.

Comment

• SoundOfSilence
                  • Mar 2007
                  • 766

Niet gewoon een idee om vanuit de branch op te zetten...

Gewoon een site waarop bedrijven aan kunnen geven dat ze materiaal van een bepaalde serie (prolyte, eurotruss, EV, Meyer of wat dan ook) in de verhuur hebben zodat andere bedrijven (en zij zelf uiteraard ook) vrij eenvoudig kunnen zien waar bijhuren te doen is?

Op geluidsgebied zie ik op dit forum ook regelmatig de vraag waar een dB subje te huren is, dat soort dingen is dan ook te dekken.

Volgens het idee: "Samen sta je sterk en heb/kun je veel".

En het bijhouden van de gegevens op zo'n site is puur eigenbelang voor degene die het materiaal verhuurt. De enige administratie zou bestaan uit het voorkomen van Spam (oftewel bedrijven die elk schroefje online gooien bij wijze van pure reclame)
                  It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

Working...