Leuk klusje rigging
Collapse
X
-
Labels: None
-
Ik ben ook wel benieuwd naar het wie, wat, waar en waarom achter deze foto's
Mooi laddertje ook, waarvoor dient het?
Pick any two: Cheap Fast GoodComment
-
he Geert
Deze constructie is gemaakt om het decor/ draaivloer in elkaar te zetten van de musical rembrandt.
De dubbele S52V hangt aan de hoofdspanten van het gebouw aan staalkabels (De zogehete Deadhang)
De eerste hijsbeweging waren 2 liften van 8 ton-totaal, aan 8x 2ton takel.
zodat de tracks eronder gebouwd konden worden.
FOTO 3

De 2e hijsbeweging waren decorstukken / liften waarvan de zwaarste 5.5 ton woog.
Deze hijs ik met 8x 2ton takel op zijn plek.
FOTO 4

Niets is perfect!Last edited by Jeroen de Goei; 28-12-06, 15:31.Comment
-
Om naar boven te komen.Originally posted by koen heringaMooi laddertje ook, waarvoor dient het?
Comment
-
Nee, daarvoor is het iets te zwaar.Originally posted by deurklinkEn als dit in een theater is hangt dit dan aan een aantal trekken ofzo?Comment
-
Hé Jeroen,
Gezellig klussen met trussen zo te zien.
Heftig klusje, zal je wel ff over nagedacht hebben.
Ik zie allemaal schuine kettingen van de 2 tonners, ik neem aan dat je dat zo gepland heb vanwege de verplaatsing?
En waarom 2x S52 op elkaar en niet gewoon 1x die stage kinetic van de box? Of zie ik wat over het hoofd?Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
-
Ja, de box heeft al die stage kinetic terug gebracht naar Duitsland.Originally posted by kokkieIk zie allemaal schuine kettingen van de 2 tonners, ik neem aan dat je dat zo gepland heb vanwege de verplaatsing?
En waarom 2x S52 op elkaar en niet gewoon 1x die stage kinetic van de box? Of zie ik wat over het hoofd?
De dubbele S52V was een goed alternatief.
En de schuine kettingen zullen wel verboden zijn volgens sommige. maar als ik hier het een en ander op een rij zet:
--"sommige Takel-fabrikanten" geven aan dat je niet met een last over de grond mag slepen en dat je niet schuin mag hijsen omdat je dan een "zwingende'' last krijgt. Verder zie ik voor het takeltje zelf geen probleem.
--De Horizontale krachten worden opgevangen door de Slick Towerbeam.
--Er ontstaat wrijving op de topringen haken en shackle
inspectie van materialen na gebruik!
niets is perfect! er is altijd de zwakste schakel.Comment
-
Is dit toevallig in de Stopera ?
Wij hebben ooit ook een paar decor's gebouwd voor in de stopera (onze nieuwe toekomst zoals onze manager dat toen voorspelde) en ik kan je vertellen dat het gewoon niet normaal meer was hoe zwaar alles uitgevoerd moest worden.....
Kleinste maat kokerprofiel was 80x80x6mm
en dit ziet er omgeveer net zo zwaar uit allemaal, maar ja, ze krijgen per jaar ook 30 miljoen euro subsidie, en dat moet wel op natuurlijk, anders wordt het volgend jaar minder.....ooh wat zeg ik nou weer.....
Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
Dat is het nieuwe Luxor Rotterdam. Kijk maar naar de speellijst van Rembrandt.Originally posted by beymaIs dit toevallig in de Stopera ?
Comment
-

Comment