Hallo collega's,
Even een vraagje waar ik na lang speuren op het forum nog geen antwoord op heb;
Wij willen in een sporthal trussen in de kap riggen voor licht en doek. Wij hebben een evenementenvergunning in verband met het gebruik van stoelen, maar hebben wij nou ook nog een vergunning nodig om truss te mogen takelen?
Even buiten beschouwining latend als dit uitgevoerd wordt door ons zelf of door een bedrijf wat we hiervoor inhuren.
graag reacties/ervaringen
Even een vraagje waar ik na lang speuren op het forum nog geen antwoord op heb;
Wij willen in een sporthal trussen in de kap riggen voor licht en doek. Wij hebben een evenementenvergunning in verband met het gebruik van stoelen, maar hebben wij nou ook nog een vergunning nodig om truss te mogen takelen?
Even buiten beschouwining latend als dit uitgevoerd wordt door ons zelf of door een bedrijf wat we hiervoor inhuren.
graag reacties/ervaringen

Ik behoor tot de soort die namelijk onder die feestelijk constructies staat. Dus voorzichtig een beetje inzicht kweken om gekke dingen te herkennen is me dunkt mooi meegenomen. Maar zelf meer doen dan een paar meter prolyte achter het toneel met wat parren waag ik me niet aan. Dat mogen de liefhebbers doen. (maar daar verwacht ik als ik ze inhuur dus wel wat van!

Comment