Inhangen EV RX112

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • johanjpk
    • May 2006
    • 10

Inhangen EV RX112

Hoi,

Heeft hier al eens iemand een EV RX112 ingehangen? Eigenlijk zoek ik een beugel waarmee ik dat ding met een trigger clamp kan inhangen zodat het allemaal een beetje vlot gaat.

gr,

Johan
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

jaja, zoiets hebben we al eens gezien hier, alleen toen moesten ze aan een statief hangen met zijn tweeën.

kijk eens in de ZOEK functie
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• johanjpk
      • May 2006
      • 10

Originally posted by Upgrading your system
      jaja, zoiets hebben we al eens gezien hier, alleen toen moesten ze aan een statief hangen met zijn tweeën.

kijk eens in de ZOEK functie
      Ja ja, die rx212 en die vreemde beugel op een vmb statief.
      Ik bedoel meer vliegel in een truss. Ook zit er bij mij maar 1 strip in.

Misschien moet ik de vraag anders stellen. Stel ik las zelf een beugel inelkaar. Als ik die bevestig aan de l-track en ik leg 2 steels vanaf de truss naar de L-track zodat ik mijn eigen constructie 'bypass' mag dat dan?

gr,

Johan

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

oww, ik had al een rive-bericht met juist die link, maar het is wel zo dat in deze zelfde topic een "vliegframe" staat welke je kan gebruiken.

hoe dan ook, je kan eventueel ook vliegstrips inbouwen of ogen..
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5429

ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar waar we het hier over hebben... die RX212..
          wat is het voor kast? (mid? full range?)
          hoe ziet ie er - in de besproken versie - uit? (vorm, grootte)
          en
          -zoals gewoonlijk wanneer we het over hijsen hebben- hoe zwaar is zon ding?
          Vooral dat laatste bepaalt toch erg veel wat betreft rigging-topics.
          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• johanjpk
            • May 2006
            • 10

Originally posted by rinus bakker
            ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar waar we het hier over hebben... die RX212..
            wat is het voor kast? (mid? full range?)
            hoe ziet ie er - in de besproken versie - uit? (vorm, grootte)
            en
            -zoals gewoonlijk wanneer we het over hijsen hebben- hoe zwaar is zon ding?
            Vooral dat laatste bepaalt toch erg veel wat betreft rigging-topics.
            Rinus,

Het gaat om de EV RX112 en niet de RX212. Het is een mid/hoog kastje van 26 kg. Specsheet en tekening. http://www.hedcom.fi/files/hedcom/au...112_75_EDS.pdf

gr,

Johan

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5429

johanjpk vbmenu_register("postmenu_432260", true);

26kg weegt ie, en via Finland komen we weer wat verder... (belachelijk dat er geen NL importeur is die dit op zijn website heeft staan...
              en ik lees
              'prepared for rx kit'....
              misschien moet je hgeowoon eens de fabrikant bellen om te klagen over het gebrek aan verkrijgbare info bij de NL dealer.

Comment

• SPS
                • Mar 2004
                • 1662

Hm, gewoon de PDF specsheet downloaden van de Electrovoice site??

Box heeft dus boven en onder een L-Track rigging rail (voor gebruik met single-studs), en achterop een pull-up mountingplate.

Simpel nietwaar. Hoef je niet voor naar Finland lijkt mij...

Paul.
                Last edited by SPS; 22-05-06, 20:09.
                Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• johanjpk
                  • May 2006
                  • 10

Originally posted by SPS
                  Hm, gewoon de PDF specsheet downloaden van de Electrovoice site??

Box heeft dus boven en onder een L-Track rigging rail (voor gebruik met single-studs), en achterop een pull-up mountingplate.

Simpel nietwaar. Hoef je niet voor naar Finland lijkt mij...

Paul.
                  Hoe simpel het in de theorie is hoe een ellende in de praktijk. Ik wil een snel systeempje waar ik niet hoef te hannissen met steels in verschillende lengtes steels om de goeie hoek te kunnen maken. Eerder veel ingehuurd zoals Meyer UPA's met een beugeltje, zoiets zou ik ook wel willen hiervoor.

Oh ja ik had die pdf uit finland genomen om dat daar de metrische maten in stonden. En finland is immer ook ook niet zo ver als amerika. ;-)

groetjes,

Johan

Comment

• rinus bakker
                    • Mar 2002
                    • 5429

Je wilt zo'n soort (pan&tilt-frame) = draai&kantel beugel voor 1 enkele EV-112 enz enclosure, zoals ik ze ook wel eens op UPA's (?) heb zien zitten?
                    Dat moet toch niet zo moeilijk zijn:
                    a) meter of twee gezet plat staal ~50x4mm,
                    b) pakweg anderhalve meter koker 40x20x2 en
                    c) een Doughty trigger clamp (voor 200kg WLL),
                    d) safety steeltje (naar ontwerp van Onno de Potter van de SSB Utrecht)
                    e) handje spaanplaatschroefjes of nog kleiner handje M8-bouten + borgmoeren - afhankelijk van of je IN de kast ergens bij zou kunnen.
                    f) busje primer en busje dofzwarte verf + kwastje
                    .... dan heb je de meeste spullen bij elkaar.

1) Passend op de tapse kast (?) ,
                    2) ff narekenen plus IIA verklarinkje ("certificaat") opstellen.
                    3) in elkaar 'bakken' verven, CE + WLL (of WLL-T) markeren en
                    4) klaar is Klara!

Wat is dan nog het probleem?

Comment

• Upgrading your system
                      • May 2003
                      • 1684

Mischien is het grootste probleem wel juist die IIA verklaring, het narekenen en daar dan ook nog een geldend certificaat voor CE voor krijgen..

Dan moet je toch wel gedegen kennis van zaken hebben.. ik denk dat de topicstarter meer gokt op een al bestaand frame. waarbij je het certificaat netjes in een zakje meegeleverd krijgt en het voor je administratie en veiligheidsboek netjes als PDF kan downloaden.

of heb ik het mis

Comment

• johanjpk
                        • May 2006
                        • 10

Originally posted by Upgrading your system
                        Mischien is het grootste probleem wel juist die IIA verklaring, het narekenen en daar dan ook nog een geldend certificaat voor CE voor krijgen..

Dan moet je toch wel gedegen kennis van zaken hebben.. ik denk dat de topicstarter meer gokt op een al bestaand frame. waarbij je het certificaat netjes in een zakje meegeleverd krijgt en het voor je administratie en veiligheidsboek netjes als PDF kan downloaden.

of heb ik het mis
                        BINGO!!! ;-) Ja stiekum wel. Is er hier iemand dat dat voor mij kan doen, of kent iemand een bedrijf die dat kan. Natuurlijk tegen betaling.

Johan

Comment

Working...