penbezetting motor breakouts

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dennis02
    • Dec 2005
    • 1

penbezetting motor breakouts

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar de penbezetting van een motortakel breakout.
    Je weet wel zo'n harting 16 naar 4x 4 polig cee.

Ik ben namelijk nog niet in staat geweest om dit na te meten bij één van de collega bedrijven.
    Als iemand mij aan een schema of iets kan helpen zou dit prettig zijn.
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Ook hier is wederom geen standaard voor.

Natuurlijk is een 16p. Harting kabel 1 op 1, maar net zoals bijvoorbeeld dimmerkringen in Nederland meestal op pen 1-2, 3-4, etc zitten en in België meestal op 1-9, 2-10 etc. zijn er ook voor H16 uit op motordistro's en de bijbehorende verlopen van H16-->4x CEE 16 verschillende penbezettingen in omloop.

Wat je het beste kan doen volgens mij is het vragen aan het bedrijf waar je het meeste inhuurd en die penbezetting overnemen, zodat je jou spullen altijd uit kan wissellen en kan bijhuren bij dat bedrijf.
    Mocht je ergens anders gaan huren zou ik adviseren om en motordistro's en break-outs te huren, H16 bekabeling en motoren kan je wel door elkaar gebruiken, mits er natuurlijk een zelfde CEE-form stekker aan zit, want ook daar heb je nog weleens dat het ene bedrijf 4-polig gebruikt en het andere bedrijf 5-polig.
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...