Heb onlangs een occa truss gekocht zonder de koppelingen(men beweerde dat het prolyte was)in goed vertrouwen,doch bij aanschaf van nieuwe koppelingen blijken deze niet goed te passen.De koppelstukken zitten niet echt vast en de pennen vallen bijna door de gaatjes in de truss,heeft er iemand van de pro`s een idee over welk merk van truss dit zou gaan zodat ik de juiste stukken kan kopen.Alvast dank bij voorbaat
Truss Kopelingen
Collapse
X
-
Foto's???
Oude truss wil nog wel eens wat slijten, waardoor de pennen wel eens wat diep in het gat willen gaan zitten, Passen de conische koppelingen op zich wel???
Op prolyte truss van zeker de laatste 6 jaar staat in de koppeling een code gefreesd. en ook een kwaliteits sticker op de truss zelf
Jakob-Jan
Lightjockey Beta tester
Freelance Licht tekkie -
Ik weet dat de Prolyte "bommetjes" en stalen pennen in verhouding tot veel concullega's nogal klein zijn.
Die van Eurotruss zijn juist aan de grotere kant van het maatvoerings-spectrum.
Wil je het zeker weten dan zou je die eens moeten proberen.
En dan zijn er ook nog twee truss-series van Interal:
Protruss 'lijkt sprekend' op P. en Intertruss 'is het zusje' van E.
Dus als je bij Interal in Venray niet kan vinden wat je nodig hebt....
dan resten er wereldwijd nog 33 andere fabrikanten van truss met conische koppelingen.
Touwens
Koop je ook merkloze copmputerspots? Waarvan verteld wordt dat het 'High End' is?
Of een idem auto? Waarvan beweerd wordt dat het een 'Mercedes' is?
Een lichttafel met de mededeling (!) dat het 'Heel Varken' betreft?
En je werkt natuurlijk voor mensen die altijd beloven dat ze je 'goed en op tijd' zullen betalen.
PS:
welke informatie ga je hanteren over de toelaatbare belasting van jouw 2e hands aluminium?
Het argument van jakobjan over slijtage lijkt mij niet zo zinnig, zeker wat betreft de holtes van de koppelingsbussen....
Maar ik sluit me verder wel bij hem aan wat betreft het kopen van truss:
"Als er NIKS op staat IS het ook NIKS!"
een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Daarom is die troep dus ook een koopje.... zodat de verkoper er vanaf is en jij met de gebakken peren zitcheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment

Comment