Koppelingen lichtbrug

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spd
    • Jun 2005
    • 68

Koppelingen lichtbrug

Beste forumleden,

Ik heb een hele tijd op internet gezocht naar nieuwe koppelingen voor de goedkope showtec truss van 119 euro[:I]( http://www.verkoop.licht-geluid.nl/s...ra-t-bars.html ) ALLEEN ZONDER T-BAR! iedereen kent deze volgens mij wel. Ik zoek gewoon de plastic koppelingen. Iemand enig idee waar ik deze kan bestellen? Heb zelf lopen zoeken maar nergens gevonden.[xx(]

Alvast bedankt,

Sjoerd
  • VERVALLEN

Ik "denk" dat deze niet los te verkrijgen zijn. Ik ben ze ook nog nergens bij spareparts ofzo tegengekomen!
    Het is wel een zeer grote fout van showtec om juist zoiets in plastic te doen! Dit had ook van metaal kunnen geweest zijn!

Ik vrees dat ge uw brug best als vloerfundering gaat gebruiken (betonijzers) ( zie reeds een ander topic al)

En investeer in een degelijkere truss. Zoals bijv. de DJ-truss van JB.

Is al duurder, maar ook degelijker!

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5429

En daarmee is het meeste ook wel weer gezegd:
      goedkoop is duurkoop!
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

hahahaha, ik heb er ook wel eens 1 gerepareerd,

heel profi, met dunwandige stalen buis met hierin over de lengterichting een sleuf gezaagd. hieraan haaks weer een stuk pijp met sleuf gelast en om de drie uiteinden een uitlaatklem (van een ford als ik me goed herinner vanwegen het brede knelvlak) klinkt heel bagger, maar neem van mij aan: het was stukken beter dan het origineel ooit geweest was.
        (of dat een compliment is voor mij weet ik niet, maar het heeft heel lang goed gewerkt totdat er opeens een paar trussdeeltjes gehuurd werden bij me. [:P]
        hele lichtrek was kapot gegaan, alleen de klemmen waren nog heel. hahahaha
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5429

2 Upgrading:
          Een compliment voor jou en een forse trap onder de kont van de originele fabrikant.
          Maar ja voor heel weinig geld is ook weinig kwaliteit te verwachten.
          Het mankeert er nog maar aan dat we bamboetrussjes uit China of Indonesie gaan importeren.

Comment

• soundcheckfrits
            • Jan 2005
            • 455

@rinus: zijn dan die bamboetrusjes ook geinpregneerd??(brandwerend) anders krijgen we daar weer een ander probleem over.

lekker offtopic
            de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• luc2366
              • Jul 2002
              • 1161

http://cgi.ebay.de/Traversenverbinde...QQcmdZViewItem

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

hahahaha Dankje Rinus, maar daar was ik niet op uit, wat ik wou zeggen is dat het eigelijk schandalis is dat ik in 20 minuten voor pak hem beet 12 euro een betere constructie ontwerp en bouw dan waar de pennelikkers op dat kantoor een paar jaar over kunnen doen.

gewoon lekker niet kopen zo'n ding.

geodkoop is idd duurkoop in dit geval
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• dds
                  • Oct 2005
                  • 11

ik had zo'n zelfde brug en hetzelfde probleem. Ik ben toen gewoon naar de shop in Utrecht gegaan (radio centrum).

die konden ze wel bestellen. Maar voor een belachelijk hoge prijs
                  10euro!! en dat voor een stukkie plastic

Comment

• rinus bakker
                    • Mar 2002
                    • 5429

Dus weeer een onomstotelijk bewijs van het aloude principe:
                    Goedkoop is Duurkoop.
                    En daar moesten we het maar bij laten.
                    Dit is een forum voor mensen die trachten professioneel met hun vak bezig te zijn.
                    Eigenlijk hoort dit hele griezelige laddertruss-op-statieven onding al niet onder dat begrip, want daarvoor is het hobby karakter toch echt te groot.
                    Laat staan dat we hier gaan pingelen, jengelen en jeremieeën over een paar stukkies plastic.

Comment

Working...