Songfestival 2005 is bezig

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5429

Kijk - je bent FF druk met andere dingen, en dan is daar altijd nog een ralph die
    dat lichterige geliflaf even 'zurücksetzt ins Klo'.
    NN ik heb me die zaterdagavond prima vermaakt ...
    en dus hebbik niks van dat hele songfestival gezien.
    Van de site van die gasten valt ook niet echt veel rigging-related stuff te vernemen...
    en iemand die 750 stuks 3,25 tons shackles in 1 kist stopt,
    zou er in die kist bij moeten worden gestopt en
    dan in zijn geheel de Dardanellen moeten worden geflikkerd
    of in de sarcofaag van Tchernobyl worden geparkeerd ....
    de gestoorde idioot.
    Zelfs in Scandinavie moeten er toch ook nog wel een paar kleine kistjes te huur zijn geweest.
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• CoenCo
      • Feb 2005
      • 230

citaat:Geplaatst door rinus bakker

en iemand die 750 stuks 3,25 tons shackles in 1 kist stopt,
      zou er in die kist bij moeten worden gestopt en
      dan in zijn geheel de Dardanellen moeten worden geflikkerd
      of in de sarcofaag van Tchernobyl worden geparkeerd ....
      de gestoorde idioot.
      Zelfs in Scandinavie moeten er toch ook nog wel een paar kleine kistjes te huur zijn geweest.
      En dan maar berekenen of dat houdt, 2 mensen + kist + 750 schackles, in het midden van een ramp van 5 meter. Met dien verstande dat er altijd wel een debiel is die onder de ramp doorloopt, waardoor een dubbele veiligheidsfactor noodzakelijk is

ik kom overigens op 130 lbs per 100 schackles http://www.rigging.net/shackles.html
      das 590 gram per stuk ==> 590*750=442,5 kg

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

hahahah 750 schackles in een kist = zoals Coen al zegt dus 442,5 kg excl de kist zelf..

flightcase wielen mogen 100 kg/s hebben, maw ze zijn iets overbeladen..

en Coen, ze moeten niet zeuren en blij zijn dat er uberhaupt een Ramp is, je zal hem achter in die vrachtwagen moeten tillen, als we het dan volgens de regeltjes der kunst doen, heb je 18 mensen nodig om hem erin te tillen, en ik denk niet dat er zo veel handgrepen inzitten [:P]
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5429

onzinige vraag over gewicht van flightcases verwijderd
          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Jeroen de Goei
            • Oct 2004
            • 376

he Stompie, voor dat gelul van jouw is plaats op andere delen van dit forum. door jouw gelul weerhoud het mij ervan om te reageren op onderwerpen die gaan over rigging. dus ik wil je zeggen op de manier van de riggers
            rot op hier

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

Met heel mn hart deel ik de stelling van Jeroen, ik deel deze zelfs op zodanige wijze dat ik dit maar als officieel afscheid van stompie ga aanpakken.

Omdat contact via de mail niet tot meer openheid en eerlijkheid van de stompie zijde heeft geleid doe ik het maar openbaar, zodat stompie het niet later op een voor hem comfortabele manier uit kan leggen:

stompie,

Langs deze weg het dringende verzoek om niet meer te reageren op het J&H forum. Jouw bijdrages zijn, mede door je eigen opstelling en insteek verworden tot een bijzonder ongewenste situatie.

Het J&H forum is geen publiekelijk board, een ieder dient zich te conformeren aan de spelregels waarbij gebleken is dat jij je daar niet aan wenst te conformeren.

De juiste stap is dan ook dat jij je verdere bijdrages aan dit forum staakt.

Met vriendelijke groet,

Moderator J&H forums
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...