ondertussen in het dak van de westergasfabriek in Amsterdam
ondertussen
Collapse
X
-
Labels: None
-
citaat:Geplaatst door Dj Mark
Foto's doen het niet, upload ze ergens en plaats ze dan weer, je kan niet vanaf je harde schijf uploaden...Comment
-
-
Niks daarvan!
Wie wil nou die Westergasfabriek zo maar vergeten:
een industrieel monument (en gifgrond lokatie) van hoge waarde
(dat laatste ook qua bodemsaneringskosten!)
Heb je een linkje of wil je zelf foto's plaatsen.
Er zijn altijd wel mensen bereid om ergens serverruimte te reserveren als je zelf geen digitale website-mogelijkheden hebt. Althans dat is mijn ervaring.
Dus ... vooruit met de geit -
wie helpt Jeroen met zijn gasprobleem?een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Via een tip hier op dit forum kwam ik bij
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Daar kan je gratis je plaatjes parkeren op hun harde schijf,in ruil voor naamsbekendheid (ze willen een soort google voor plaatjes worden!)
werkt super! Klik op bladeren, zoek je foto, klik host it, copieer de link tussen [img] [ /img] (zonder spatie dan) en iedereen kan hem zien,makkelijker kan bijna niet....
suc6Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
Zie ze nog niet [:P]Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Kom op Jeroen,
stuur ze naar imageshack
en laat ons mee-genieten?/-treuren?/-verwonderen?-huiveren?een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
-
Lijkt mij ideaal.
Ze kunnen zonder valbeveiliging en/of hoogwerker overal komen, dus lekker goedkoop. En zolang hun handschrift niet in Hanenpoten is, zal het met die rapporten ook wel goed komen.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
-
Ergens anders, is dit een prijsvraag? Ik gok Hal 11 van de Rai. Heb ik wat gewonnen?
Maar goed, er komen zoveel mensen in de Rai dat iedere nederlander zowat deze truss aangeslagen kan hebben. En het is ook nog kostenbesparend, was natuurlijk geen geld meer voor shackles na de aanschaf van baskets. Maar wat is er mis met de foto van de hoogwerker, ik heb een vermoeden wat de bedoeling is, maar dat weet ik niet zeker tot ik het volgende plaatje zie. Of zit ik nu in de verkeerde hoek te denken?Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
het zijn 2 verschillende locatie,s.
Snap ik het weer eens niet met die foto,s?
zoek de fout bij de eerste.
hoofdprijs: paasei (gekookt)Comment
-
He Jeroen,
Behalve een gemaskeerde doornbos cherrypicker, zie ik weinig.
Maar bij nog een keer goed kijken, lijkt het erop dat je de steel bedoeld, die naast de knoop is ingehangen.
Heb ik gewonnen???
JohanVeel licht is ook zwaar!!Comment
Comment