Mag dit zomaar?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koszmo
    • Nov 2002
    • 185

Mag dit zomaar?

ff een vraagje.. laatst kwam ik op een site deze foto's tegen:
    kan dit zomaar?

Profiel - Mailtje
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Lars,

ik denk dat je zelf dit antwoord ook wel weet te geven. Ben alleen wel benieuwd wat de bron is van deze foto.....

cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Koszmo
      • Nov 2002
      • 185

citaat:Geplaatst door SpaceyDeeJ

Lars,

ik denk dat je zelf dit antwoord ook wel weet te geven. Ben alleen wel benieuwd wat de bron is van deze foto.....

Sja via via op deze site terecht gekomen: http://www.stut.nl.nu dan bij foto's en dan stutfist 2004

Ik schrok me wild joh

btw nog een leuke foto: [}]

Profiel - Mailtje

Comment

• SpaceyDeeJ
        • Sep 2001
        • 876

Nou, ik geloof dat de heren en dames bouwers van dit creatieve werk aardig aant zweven zijn geweest

cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Fritz
          • Oct 2001
          • 621

Niet echt moeilijk te achterhalen wie dat heeft neergezet...

Comment

• Koszmo
            • Nov 2002
            • 185

lol, 2 feet(s?) on the ground...
            Profiel - Mailtje

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

vind ik eigenlijk het mooist, een ladder tegen de lucht aanzetten..

Comment

• driesmees
                • Apr 2003
                • 1076

ik begrij het niet, is die constructie nu scuingezakt, of zo gebouwt???
                [CENTER] [/CENTER]

Comment

• tomv
                  • Jun 2003
                  • 331

Scheef gebouwd.

Denk wel na enkele liters alcool dat zo'n constructie toch de moeite waard is om eens naar te kijken
                  Tom

Comment

• ZPim
                    • Mar 2005
                    • 24

M'n maag draait om als ik deze foto's zie...

Comment

• rinus bakker
                      • Mar 2002
                      • 5430

BAF? nu ook met alkohol?
                      Het moet toch ook niet gekker worden....
                      Maar nutturelijk heeft deze company haar truss-fabrikant geraadpleegd of dat zo MOCHT
                      (die heeft dus kennelijk ja gezegd),
                      en daarna de constructuer heeft laten berekenen of het ook KON
                      (en welzeker heeft deze in een berekening aangetoond dat er niks mis mee kon gaan....)
                      Toch????? Jazeker wel!
                      Of nie dâh? Ech weh!
                      Dus:
                      "Met BAF is het altijd AF"!
                      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Jasper-Lichtbron
                        • Jun 2001
                        • 2155

En weer zo'n prettig gevalletje hoor en wederhoor, want dit kan natuurlijk niet zo!

Kijk ook hier even naar jongens:

Zelfbouw, geheel ongekeurd en op verdachte wijze overeindgezet. En ik heb er niks van gezegd! Ga vooral in discussie over mijn foto's zonder me daarvan op de hoogte te brengen trouwens, vind ik prima.

Blegh, slotje voor deze "collega's"!

Oh en nog even een steekhoudend argument dan: stel nu dat het betreffende bedrijf alleen spullen kwam brengen en toen weer is vertrokken? Worden ze hier toch redelijk onterecht zwart gemaakt nietwaar? Bedankt!

Comment

• Fritz
                          • Oct 2001
                          • 621

Achja ik geef toe dat het wel makkelijk is, maar anderen leren hier zeker van dat ze dit dus in ieder geval niet moeten doen... Dat blijkt wel uit het commentaar hier.
                          Bedrijf heeft in dit geval ook niet alleen geleverd, vergelijk ff personen op de foto's en je komt een hedel eind. Anders was het inderdaad erg kort door de bocht. Ik vind het dan persoonlijk ook weer niet echt nodig om die bedrijfsnaam hier dan meteen neer te zetten, maar daar is ooit eerder over gesproken geloof ik.

Comment

• Jasper-Lichtbron
                            • Jun 2001
                            • 2155

Klopt Fritz, maar het gaat tegenwoordig al zo ver dat er mensen hier geen foto's meer durven plaatsen omdat ze het gezeur om vanalles een beetje zat zijn. Mij kan dat persoonlijk aan mn reet roesten, maar het wordt een eentonige kliek hier op deze manier. Een aantal gezellige bezoekers van vroeger zie je vrijwel nauwelijks meer terug en dat vind ik dan weer zonde.

Daarbij blijf ik bij mn standpunt dat je even overleg pleegt voordat je maar auto's met opschriften erop knalt, daar schiet je niks positiefs mee op lijkt me. Beetje jammer!

Comment

• st0mpie
                              • Mar 2005
                              • 52

Aan de andere kant zo kenmerkend van hoe het er hier aan toe gaat.Kritiek kritiek, bla bla bla en als je er over door vraagt heb je een ban aan je reet, zal me zowiezo wat wezen als deze reactie er morgen nog staat of aan puin is ge-edit.
                              Beetje goeie hoop kan je houden, over een paar weken komt er een terug uit de states en dan kunnen we horen hoe vre-se-lijk belangrijk of het was ivm de branche dat hij dat examen heeft gedaan. Kunnen we de rest van Nederland volhangen met Rinorig certificaatjes die juridisch nog minder waarde dan een stuk plee papier hebben. Wacht zelf nog steeds op een topic waarin Flashlight of Frontline finaal aan puin geschreven worden. Misschien heeft iemand daar leuke fotootjes van.
                              Maar ja, 't blijft een intressante bezigheid dit forum. Wacht zelf nog steeds op een paar cijfers, misschien kunnen ze dat in de USA als case nemen.

Comment

Working...