Speakers vliegen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

[quote]citaat:Geplaatst door rinus bakker

Geplaatst door Tfproductions

juist ja de brekingssterkte. Maar een rotweiler heeft vogens mij ook wel een beetje meer kracht dan een 25 kg.
    breekkracht of breuksterkte .... juist ja....

met andere woorden:
    Je weet dus eigenlijk niet waarover je praat,
    als je het over "normaal mag er aan zo'n kabel" hebt!

Wel eens van "Veilige Werklast", "Maximaal Toelaatbare Werkbelasting", of WerkLastLimiet (WLL) of SafeWorkingLoad gehoord?
    en daarna uitgezocht wat dat zou kunnen betekenen?
    Het is ook "normaal" dat je weet waarover je praat, voordat je zulke beweringen doet!

En dat van 'die honden' was natuurlijk een geintje,
    omdat ik het eerst over een 'kattenriem'-haakje had,
    maar die humor snapte je dus ook niet.

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

citaat:Geplaatst door rinus bakker
      [Mag OnzeOpperRigger zijn barmhartigheid tonen door de zondaars die dit gedaan hebben,
      aan hun eigen griezel-steeltjes op te hangen. het liefst aan het topje van de Eiffeltoren
      Kan tegenwoordig ook aan dat ander prachtig bouwsel in Frankrijk Viaduc de Millau
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Ja idd AXS, mischien hebben ze daar wel werk voor jou!

Natuurlijk onzin en een beetje offtopic, maar als je nagaat dat ik hier om een steigertje een berg valnetten en middel, knie en schoplatten moet neerhangen anders mag ik er niet eens op gaan staan. bij deze bewuste brug zoeken ze personeel omdat ze rekenen op 150 zelfmoord sprongen per jaar, en ja, iemand moet dat opruimen.

en als je daar dan toch werkt, dan kan je mischien een zooitje van deze safety's , meenemen. wij sturen dan af en toe een buslading met rigging vandalen en safety verkrachters, die mag jij dan neest elkaar hangen aan die brug aan hun eigen safety's.
        Ruimte genoeg zou ik zeggen [:P]
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...