van LINE-IN naar Visualisations

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Wel leuk die G-Force en White-Cap, maar ik zag storende berichten dat ik de spatiebalk moest indrukken om mij aan een overeenkomst te houden... Lekker storend als dat bij een opdracht gebeurd...

Niet alle Vis' zijn ook even leuk, maar verder wel een redelijk alternatief voor Winamp en WMP

Mzzl,
    Jurjen

Comment

• Visualizerfreak
      • Sep 2003
      • 19

Het indrukken van de spatiebalk bij G-Force is alleen maar als accoord voor de licentie-overeenkomst. Dat is bij zo veel programma's, de ontwerper van G-Force heeft er alleen voor gekozen omdat op een iets andere manier aan te pakken. Dit lijkt mij niet zo storend is, omdat je dat maar 1 keer hoeft te doen.

Bovendien kun je opvragen hoe de visuals heten bij G-Force. Als een visual je dan niet bevalt kun je altijd nog besluiten om hem uit de map te halen waarin hij staat opgeslagen.
      Als je dan een mapje aanmaakt waarin je visuals stopt die je niet mooi vind, is het niet teveel werk om ze terug te zetten wanneer je van gedachten veranderd, maar G-Force kan ze in ieder geval niet meer benaderen. Dat mapje kan in feite ook gewoon een mapje zijn in de hoofdmap van G-Force zijn.

Hetzelfde geld overigens ook voor Whitecap.

Groeten, Johan
      Mvg, Johan
      (www.visualfreak.tk)

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

... Het zelfde geld overigens ook voor Arkaos Vis.

Comment

• Visualizerfreak
          • Sep 2003
          • 19

Ik heb verder geen ervaring met Arkaos Vis.
          Is het zowel mac als pc compatibel? En waar zou ik het kunnen downloaden?

Groeten, Johan
          Mvg, Johan
          (www.visualfreak.tk)

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

moet je eve kijke op http://www.arkaos.net/
            zwaar coole vis

Comment

• Visualizerfreak
              • Sep 2003
              • 19

Bedankt,
              De website ziet er alleen wel erg druk uit.
              Maar de visualizer zelf die werkt alleen als plugin, als ik het goed begrijp. En daar heb ik niet zo veel aan als ik aan het werk ben.
              Ik heb een standalone visualizer nodig die vergelijkbaar met G-Force werkt. Plug-ins voor muziekprogramma's zijn op zo veel plaatsen te downloaden.
              En G-Force is tot nu toe de enige visualizer die standalone met line-in en microfoon werkt en ook nog eens gratis is.
              Daar komt nog eens bij dat G-Force een klein programmaatje is, en die Arkaos relatief groot is.
              Mvg, Johan
              (www.visualfreak.tk)

Comment

• timescape
                • Oct 2002
                • 328

Hallo,
                topic weer even bovengehaald, ik wil graag weten of het met dit alles ook mogelijk is, om als je een beamer op je laptop aansluit, dat je dan zelf nog vanalles kunt regelen, maar dat alleen de visualization zelf naar de beamer gestuurd word. Zijn hier speciale progs voor ?
                Zo zijn er ook de milkdrop-plugins, waarbij je zelf tekst kunt typen, zou leuk zijn als je tijdens een avond deze teksten aan kunt passen ofzo. Of wisselen van visualization, zonder dat de beamer uit moet...

Groeten Jeroen

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

Ja moet mogelijk zijn met splitscreen, alleen heb t nog nooit uitgeprobeerd...

Op monitor 1 (laptobscherm) heb je de besturing en op monitor 2 (beamer) zet je de visualisatie op full screen

Comment

• Visualizerfreak
                    • Sep 2003
                    • 19

Via splitscreen is inderdaad mogelijk, helaas heb ik dat ook nog niet uit kunnen testen omdat mijn laptop dit niet ondersteund, en naar wat ik begrepen heb is dat een firmware instelling van de fabrikant.
                    G-Force en Whitecap kun je overigens compleet via je toetsenbord bedienen. Een visual bij G-Force bestaat uit 3 onderdelen die je appart van elkaar kunt bedienen. Verder kun je de manier van reageren op het geluid helemaal instellen via je toetstenbord. Overigens alles wanneer de visual aan staat. En je kunt allemaal voorkeursvisuals op je toetsenbord inprogrammeren.

Mvg, Johan
                    Mvg, Johan
                    (www.visualfreak.tk)

Comment

Working...